Polüestrist kleit

skeem

Siin on skeem, mis selgitab rasket olukorda, milles ma praegu olen. Kui nii jätkub, pean ma varsti poest riideid ostma nagu mingi metslane. Eelmisel aastal sain kurta, kuidas täiskoormusel kooli ja töö kõrvalt on raske leida õmblemiseks aega, nüüd olen millegipärast osa oma aega ohverdanud ka autokoolile, kusjuures koolitükid on kõik keerulisemaks läinud ja võtavad rohkem ajujõudu kui mullu. Kõige tipuks on mul viimaste kuude jooksul nii palju asju halvasti läinud, et iga kord, kui ma mõtlen “No mis järgmiseks!?”, siis see järgmine asi, mis juhtub, ongi mingi järjekordne pettumust valmistav asjaolu, äraütlev vastus või millestki ilmajäämine. Sellises situatsioonis on võrdlemisi väsitav kolmel rindel entusiastlik olla, õmblemisest rääkimata. Nii ma olengi mitut projekti alustanud, aga lõpuks kõik nurka visanud. Nõme tunne. On ju viimastel aastatel õmblemine mulle nii palju positiivseid emotsioone pakkunud, eriti rõve on sellest hüvest nüüd ilma jääda. Aga ma annan endast parima, et elu- ja õmblemisrõõm naaseks (okei, parimat ei jaksa anda, annan endast pigem tubli keskmise).

kleit1

Kangas: reljeefne polüester Kangast ja Nööbist
Lõige: kannaga kraega suvekleit ajakirjast Käsitöö (suvi 2016) (vaevalt ma selle lõike järgi kunagi päriselt kraega kleidi õmblen…)
Pudi-padi: paarkümmend sentimeetrit kummipaela
Ajakulu: kaks õhtut
Esimest korda kandsin: Endise kolleegi tundesõnasid käsitleva raamatu esitlusel (raamat on põnev ja soovitan kõigil sellega tutvuda)
Kas kannaks edaspidigi: jah
Hind kokku: umbes 15 eurot

See on üks väga lihtne kleit. Isegi lukku pole. Küll aga on varrukasuudes kummipael, sest kuidagi tahtsin ma need krookesse ajada, aga kõik ülejäänud moodused tundusid tol hetkel liiga tüütud. Nii et polegi nagu suurt midagi öelda. Kuigi materjal on 100% polüester, oli sellega päris okei terve päev tööl istuda ja siis veel sinna raamatuesitlusele minna. Ei läinud väga elektrit täis ja kortsu ei läinud vist kohe üldse mitte. Tervitatav, sest triikida on seda väga tüütu, kuna pidevalt varitseb sulamisoht.

kleit2kleit3

2 thoughts on “Polüestrist kleit

    1. Aitäh! Midagi lapitekilikku on selles kangas tõesti, võib-olla need kuupide pinnalaotuste kontuurid mõjuvad sedasi… ja et on sellised kirjud laigud vaheldumisi ühevärviistega. Igatahes kõik see lappide kokku õmblemise vaevata :P

      Like

Ütle sõna sekka!

