Kohustuslik Tegevusvabadust kolmandat korda Uue Maailma tänavafestivalil

lett

Aeg jälle sealmaal, et nädalavahetusel toimub Tallinnas Uue Maailma tänavafestival ja oleme meiegi seal oma letiga kohal. Loodan lahti saada mitmest kleidist, sest muidu ei mahu kappi uued ära, Janika, Marit ja Evelin teevad kooke ja värke ning panevad ka midagi müüki.

Kõige toredam on oma leti pidamise juures aga kohtumine kõigi külastajatega. See formaat pakub väga hea võimaluse suhelda inimestega, keda on suur rõõm näha, aga kellega tegelikult suurt midagi rääkida pole, sest pole ammu näinud / pole kunagi väga lähedased sõpsid olnudki / jne. Mulle meeldib. Tore on muidugi ka näha neid, keda ma tihti näen, aga just selliste tuttavate ja poolvõõraste ülevaatamiseks sobib oma putka pidamine väga hästi, sest pika jutu veeretamiseks pole nagunii aega ega mahti. Eelmisel aastal külastas meie boksi ka näiteks üks blogilugeja, keda ma elus enne näinud polnud ja uuris, kuidas mantli õmblemine edeneb. Päris lõbus.

Nii et astuge aga lahkelt ligi! Aadress on Koidu 76, oleme seal majast vasakul pool hoovis. Mul süda kohe igatseb üht toredat ja rõõmsat päeva, sest ma olen kolmandat nädalat samaaegselt haige ja ületöötanud (ülejäänud elumuredest ei hakka parem rääkimagi).

Ütle sõna sekka!

