Praktiline jakike

IMG_20160716_202235

Kangas: tükid Kanga ja Nööbi kaalukangast, mis jäid üle selle kleidi õmblemisest, lisaks ammusel ajal Uuskasutuskeskusest ostetud tükike siidi kantide jaoks (tean, et oli siid, sest kanga nurka oli trükitud midagi sellist nagu “Silk Crepe de Chine Made in Korea”
Lõige: selle kleidiga kokku käiv jakike nimega Ornament ajakirjast Ottobre 2/2015
Pudi-padi: –
Ajakulu: umbes kaks õmblemissessiooni
Esimest korda kandsin: õmblesin selle tegelikult vist juuni alguses, nii et esimesest kandmisest on liiga kaua aega möödas, et sellest midagi mäletada
Kas kannaks edaspidigi: jah, olen kandnud juba mitmelgi puhul
Hind kokku: pakun midagi sinna 5 euro kanti

Tavaliselt, kui ma blogi jaoks pilte teen, on pilditegu ainus põhjus, miks ma koduuksest välja lähen. See tähendab, et ma olen vastavalt ette valmistunud: juuksed ära kamminud, valinud võimalikult sobivad kingad ja vajadusel muud riideesemed, riided on värskelt triigitud  jne. Päriselu on muidugi midagi teistsugust:

  • Päriselus on mu juuksur käe välja väänanud, mistõttu on mu juuksed lõikamata ja ma näen peast väga ebaesinduslik välja (ka siis, kui peaks olema meeles juukseid kammida).
  • Päriselus panen ma vahel selga riideid, mis moodustavad praktilise ansambli, aga mis ei pruugi esteetiliselt alati kõige paremini sobidagi.
  • Päriselus on mu riided sageli triikimata ja muutuvad sellesama elu käigus veel rohkem kortsulisemaks.

Tänane õmblustöö esitlus ongi selline reality check, kus näete õmmeldud asja keset päriselu. Läksin Janika ja Silveriga Kadriorgu kohvikusse. Janika seletas, kui palav õues on, ja jättis oma jope meie poole. Ma võtsin ikka jakikese kaasa ja loomulikult oli pärast teistel külmast kananahk ihul, aga minul igati mõnus soe olla.

IMG_20160716_202049
Ootan trammi
IMG_20160716_202230
Lillelised mummud moodustavad lillelise jakiga üsna kirju koosluse, aga minu meelest on päris okei, sest jakk on tagasihoidlikku värvi
IMG_20160716_202224
Liputan kantidega. Retsept ei näinud ette käeaukude ega küljeõmbluste kantimist, mistõttu ma seda ka ei teinud
IMG_20160716_202118
Jakk ei käi eest kinni ja seetõttu on kuidagi keeruline hinnata, kui lai see seljast olema peaks. On, nagu on
13694112_10154303581122346_1425626633_o
Sattusime Kadrioru staadionile, kui oli lõppemas kergejõustiku Eesti meistrivõistluste esimene võistluspäev. Saime tasuta tribüünile. Nägin jooksvat Ksenija Baltat ja intervjuud andvat Rasmus Mägi, ajee. Sellest on ikka hulk aastaid, kui ma viimati spordivõistlust kohapeal vaatasin

Muide, mul on väga harva varrukatega seoses mingid tunded, aga vot selle jaki varrukad mulle meeldivad. Neil on küünarnukkide juures väikesed sissevõtted ja need teevad varrukad kuidagi hästi mugavaks.

Ütle sõna sekka!

