Kott ja kassipildid

IMG_9312

(Tänu lugeja Tiina vihjele on tagasi õmblustööde faktiankeedid!)

Kangas: miski puine teksalaadne kangas ja kirju nõukaaegne sitsiriie Uuskasutuskeskusest
Lõige: Seabrook (Seamwork)
Lõige aastast: 2016
Pudi-padi: 8 öösi ja kingapael
Ajakulu: mõni tund
Esimest korda kandsin: pole veel kandnud, aga Juta istus selles mõnda aega ja see on peaaegu sama hea kui kandmine
Kas kannaks edaspidigi: esialgu raske öelda, aga pigem jah
Hind kokku: 1 (kangad) + 8 (lõige) + 0.80 (kingapael) + 7.20 (öösid koos paigaldusega) ehk 17 eurot (üsna kallis sellise asjanduse kohta, aga eks lõiget saa ju uuesti kasutada)

IMG_9297

Ostsin mingisuguse soodusmüügi ajal kaheksa euro eest Seamworki lõike Seabrook. Ilmselgelt olin turunduse ja ilusate piltide ohver, sest kuidas muidu seletada sellise summa kulutamist ühele ringile ja kahele ristkülikule (lisaks muidugi peotäis pabereid selle kohta, kuidas need ristkülikud kokku õmmelda). Aga see selleks. Nüüd on mul siis üks märss. Esialgu seda eriti kasutada ei saa, sest olen unustanud vajalikku nööri osta ja vaene kott peab senikaua hakkama saama armetu kingapaelaga. Ses mõttes on küsitav, kas ma seda blogiveergudel üldse presenteerima peaks, aga kuna alati on oht, et ajutisest lahendusest (loe: nöörist) saab kõige kestvam lahendus, siis mine tea.

IMG_9311

Üldmulje kotist on minu meelest keskpärane. Muidu võiks lausa öelda, et meeldib, aga igavavõitu kangad teevad koti ka natukese igavaks. Paraku tol hetkel, kui näpud sügelesid, polnud midagi paremat käepärast ja ma ei saanud näiteks osa kotist teist värvi teha. Aga kui mul kunagi sel suvel peaks tulema üks õnnis päev, mil võin raamatu ja rätiku kotti toppida, et siis rongiga kuhugi mere äärde sõita, siis valin ma selle koti.

IMG_9299IMG_9304IMG_9305

4 thoughts on “Kott ja kassipildid

  1. tuna

    Mõni kott võibki lihtsam olla. Või siis värviline kirju-mirju tasku peale. Või siis miski vahva rinnamärk või paar.

    Like

    1. Kusjuures jah, tasku kuluks ära! Ega sellest suurest märsist muidu midagi üles ei leia. Ise mõtlesin enne sisse tasku lisamist, aga see on päris hea mõte, et tasku võib ka väljas olla…

      Like

Ütle sõna sekka!

