Tütarlapsest sirgub naine (või siis vastupidi)

Mul on natuke kõrini naiselikest riietest, aga kuna just selliseid riideid ma pea eranditult õmmelnud olen, ei oska ma õieti mõne teistsuguse lõike järele kätt sirutadagi. Nagu mingist kurjast vaimust vaevatu – hullult tahaks androgüünset ühevärvilist kotti, aga lõpuks küsin ikka poes poolteist meetrit lillelist kleidikangast. Seekord läks selles mõttes eriti kehvasti, et õmblesin endale kogemata kleidi, millega näen välja nagu mingi kolmeaastane tüdruk. Sain sellest aru juba siis, kui varrukaid krookisin, aga mis sa teed ära. Pooleli ka ei hakanud jätma. Pilte vaadates sain aru, et olen sissevõtted ikka eriti halvasti õmmelnud, aga ei viitsinud seda viga parandama hakata. Hästi ei kujuta ette, kuhu ma selle kleidiga üldse minna võiksin. Maal piima järele? (See on muide number üks kontekst, mis mul pähe tuleb, kui mõtlen, kuhu oma ebaõnnestunud riietega minna võiksin.)

kleit1
Teate, kui raske on poseerida, kui pole ammu blogi jaoks pilte teinud?! Väga raske! Kolmest pildist kahel on nägu viltu ja ülejäänutel on midagi muud viga.
Shining-girlsMain
Onju, mu kleit meenutab natuke nende “The Shiningu” tüdrukute kleite?
kleit4
Kaeluse kandi serva alla õmblesin paelakese. Päris efektne minu meelest. Aga ka see on kuidagi lapsik detail.

Muide, kuigi blogis on kuu aega tuul vilistanud, olen ma oma praegust elukorraldust arvestades võrdlemisi palju õmmelnud. Näiteks on valminud üks primitiivne kott, mille ühe Seamworki lõike järgi tegin. Ainult öösid on vaja sellele kusagil paigaldada. Kus seda teha lasta, ma ei tea. Lasin isal endale öösitangid hankida, aga need ei saa paksema kangaga hakkama. Olen aru pärinud ühest õmblustöökojast ja ühelt kingsepalt, aga nemad ööse ei paigalda. Õmblesin ka ühe jakikese ja ühed veidi imelikud püksid, mis natuke liiga laiad tulid. Pükstega on see häda, et mul pole ühtegi pluusi või särki, millega neid kanda. Nii et raske öelda, miks ma need üldse õmblesin. Aga katsun need kõik peatselt pildile saada. Ma osalen praegu kuuajalises bootcamp‘is, kus mulle igasugust programmeerimisvärki ja muud säärast õpetatakse, aga kuna mu eelteadmised on pehmelt öeldes puudulikud, on see olukord minu jaoks võrdlemisi stressirohke (olgugi et väga õpetlik). See aga tekitab tunde, et iga vaba hetke peaksin ma veetma õppides, õppides ja veelkord õppides, mitte aga kleidipilte tehes või naljakaid pükse õmmeldes. Aga ma lihtsalt ei jaksa kogu aeg kõige õigemaid asju teha.

7 thoughts on “Tütarlapsest sirgub naine (või siis vastupidi)

    1. Kirvest polnud käepärast…
      Saana võimalusi ma isegi tean, aga mõtlesin, et ehk mõni kingsepp teeb odavamalt. Muidugi, kui ma ühtegi ööse paigaldavat kingseppa ei leia, siis vahet pole, kui odavalt nad teeksid. Nii et vist on Saana laks jah.

      Like

  1. ktiinak

    Just mõtlesin, et äkki on sinult mõni postitus.. :-) Väga kena kangas! Kust see pärit on? Kas sa ajapuudusel ei kirjuta enam välja “mis kust-kuidas-mismaksab – head ja halvad” kommentaare nagu varem? Tore kleit iseenesest, selline nunnu!

    Like

    1. “Mis-kust-miks-kuidas” rubriik on ära kadunud, sest… ma ei teagi. See juhtus poolkogemata. Aga kui kellelgi selle vastu huvi on, siis jätkan selle traditsiooniga :) Ma hea meelega võtaks postitamisel lugejate soove arvesse, kui ainult oleks rohkem neid, kes soove avaldaks :P Nii et aitäh tagasiside eest! Kangas on muidu Tallinna Pärnu mnt Abakhanist, 100% puuvill ja maksis allahinnatuna vast mingi 8 eurot meeter või umbes midagi sinnakanti. Minu mäletamist mööda oli seal sarnaseid kangaid teistsuguse valge mustriga veel mõnda sorti.

      Like

  2. Marika

    Väga armas blogi! Ja just sellised õmblusteemalised on minu suurimad lemmikud. Tore, et “mis-kust-miks-kuidas” rubriik jätkub, väga huvitav lugeda, kust kangad ostetud ja mis kõik kokku maksab. Ja no muidugi see kleit, niii armas, just selline vintage hõnguline ja pisut nagu nõukaaegne ka ja pael kaelakaares on ka väga armas, poleks palju olnud isegi varruka kandi äärde panna. Igal juhul, ootan uusi postitusi :)

    Like

    1. Aitäh, Marika! Minu jaoks on üksi varrukate tegemine juba paras mässamine, mistõttu poleks kuidagi viitsinud neile kanti panna :P Hea mõte sellegipoolest!

      Like

Ütle sõna sekka!

