Roosa kleit

kleit4

Täna on palju pilte, sest olen õmmeldud kleidiga üsna rahul ja õues oli ilus päiksepaisteline ning värviline ilm. Lõige on kokku pandud Gertie kleidiraamatu erinevatest kleitidest. Sisuliselt nagu see kleit, aga hõlmikuga esiosa asemel on tavaline paatkaelusega tükk, mille alaosa on rindade alt sissevõtetelaiuselt kroogitud. Tahtsin seekord midagi veidi erilisemat teha ja meisterdasin ise nöörkandid, mille siis nende keskosade üla- ja alaservadesse õmblesin. Oleks võinud mingist ühevärvilisest kangast teha, oleks rohkem välja paistnud, aga mul polnud midagi parasjagu võtta, mistõttu pidin leppima kleidi põhikangaga. Püüdsin hästi täpne olla, et need kandid igatepidi kokku jookseks ja mingeid nihkeid kuhugi ei tekiks ning see õnnestus mul päris hästi.

õmblused

Tegin selja- ja esiosa veidi lühemaks, aga istuvus pole ikka päris selline, nagu võiks. Seljaosa on liiga pikk ja seetõttu voldiline, esiosa puhul võiks rindade alt äkki veidi kitsam olla ja rinnust endist veidi laiem. Kuidas see eelmine kleit küll seljast palju parem tuli, ma ei tea. Laias laastus muidugi käib praegu kah.

IMG_9041

IMG_9155.JPGkleit1Kanga ostsin Abakhanist (enne, kui see 35% alla hinnati, mhh). Olin seda korduvalt vaadanud ja uurinud ning polnud suutnud otsusel jõuda, kas see on nüüd lahe või imelik riie. Lõpuks otsustasin, et pigem ikka lahe. Kleidina minu meelest veel lahedam kui kangarullis.

4 thoughts on “Roosa kleit

  1. Tiina

    Kangas on väga lahe ja värviline! Rullkantide kokkujooks lausa kadedust tekitav – oeh, oleks ka aega õmmelda :).

    Like

    1. Soovitan näiteks söögitegemise võimalusel kellelegi teisele delegeerida ja toad koristamata jätta, selle ajaga juba jõuab midagi õmmelda :P Eks ma oleks tegelikult ka pidanud sadat muud asja tegema kolmekümnenda kleidi õmblemise asemel, aga ratsionaliseerisin seda enda jaoks nii, et see lõõgastus on väga vajalik vaimse tervise säilitamiseks.

      Like

  2. Kaja

    Hei, väga kaunid kleidid. Kas raamatus on juhendid ka kleidi lõigete pikkuse korrigeerimiseks? Äkki peaks ka tellima.

    Like

    1. Minu mäletamist mööda küll. Mul pole praegu raamatut käepärast, aga raamatus oli igasuguseid õpetusi, kuidas istuvust korrigeerida, ju oli ka pikkuse muutmine, sest see ju kõigest vast lihtsaim muudatus.

      Like

Ütle sõna sekka!

