Kuidas halva kleidi juures head nägu teha

kleit taustaga
See, tõsi küll, ilmselgelt ei kvalifitseeru hea näo tegemisena

Säästan teid kooliteemalistest uudistest ja asun parem kohe õmblemisasjade juurde. Elu on näidanud, et kui pole tükk aega õmmelnud, sobib pausi katkestamiseks värvilise kleidi õmblemine. Millegipärast eirasin seda teadmist ning asusin õmblema hallikassinist kotti. Lõige on Ottobre 2/2016-st. Nagu ikka, nägi kott ajakirjas palju parem välja. Võib-olla oleks aidanud, kui oleksin võtnud number väiksema lõike, aga mine tea.
kottkleit
Selle kleidi olulisim disanielement on tepingud. Ka see fakt pidanuks hoiatavalt mõjuma, sest korrapäraste sirgete õmbluste tegemine pole mu tugevaim külg (nagu näha allolevalt pildilt). Samas – kas need viltused õmblused takistavad kleidi kandmist? Ilmselt mitte. Kuna kangas on linasesegune, kujutan ette, et sellega võib hea olla kuumalaine ajal, kui selline rõõm meile suve jooksul osaks peaks saama. Siis võiks olla päris tore see ürp selga ajada ja maal vagude vahel herneid süüa või naabrinaise juurde piima ja munade järele minna. Kas seda linnaoludes kanda sobib, pole ma nii kindel.
õmblusedIMG_8854

4 thoughts on “Kuidas halva kleidi juures head nägu teha

  1. K

    Ei ole sel kleidil häda midagi. Mulle väga meeldivad sellised. Olen paar korda ka endale proovinud midagi sellist õmmelda, aga sama asi, mis sulgi, et ajakirjas modelli seljas näeb asi palju parem välja. Minu puhul on muidugi asi selles, et mind on lihtsalt 2,5 korda rohkem kui seda modelli. Seega ei ole see kleit mul kott-kleit, vaid telk-kleit. Aga väga mugavad on need küll. Sinu puhul tundub küll, et pole nagu millegi üle nuriseda. Kõik on nii nagu peab.
    Ah-jaa, need kõverad õmblused. Kui ma alles alustasin õmblemisega, siis igasugused sellised vead mind minu õmbluste juures väga häirisid. Kohe nii, et mõnikord ma viskasin valmis töö nurka ja ei kandnudki,sest õmblused kõverad või nööpaugud ei ole nii nagu ma tahaks. See pidi õmblejatele iseloomulik olema, et ega keegi teine vigu ei näe, ainult sina. Mul aga oli tunne, et kõik vaatavad minu kõveraid õmblusi. Nüüd olen nii kaugele jõudnud, et mind minu õmblemise vead ei häiri, küll aga seiran teiste inimeste rõivaid tänavatel ja noh on hullemaid. :)

    Like

    1. Kui ma neid kõveraid õmblusi selle kleidi juures tegin, siis mõtlesin, miks ma ometi seda lihtsalt nurka ei viska. Miks ma kulutan oma väärtuslikku aega, et teha lõpuni mingi käkk, millega ma juba algusest peale rahul ei ole. Seda kleiti ma ilmselt siiski kannan, mingi hõlst peale tõmmata ja käib kah. Aga tõesti, ma parandasin just sõbranna kiirmoodsat pluusi ja vaatasin, kui ebaühtlase laiusega oli käeauku õmmeldud lõikekohane kant. Sellest ma parem üldse ei räägigi, mis näoga ma võõraste inimeste ruudulisi riideid vaatan (pärast seda, kui ma kaheksa tundi ruudulist mantlit välja lõikasin, et kõik ruudud ikka ilusti kokku jookseks).

      Like

Ütle sõna sekka!

