Dressikas “Nöör kaela”

im-not-a-nerd-bart--nerds-are-smart

Funny story: mul oli reedel tõenäosusteoorias kontrolltöö ja kuigi ma olin päris usinasti õppinud ja harjutanud, õnnestus mul see väga halvasti teha. Nii halvasti, et pean järeltööle minema. Esimest korda elus. Järeltööle. Matemaatikas. Öäk. Paras hoop uhkuse pihta. Aga nüüd siis asja naljakas külg: pärast koolipäeva läksin Prismasse ja ostsin omale nööri ja kui ma koju jõudsin, panin selle omale kaela ümber. Vot nii. Nali on aga selles, et nöör oli tegelikult türkiissinine kingapael ja kaela ümber panemine tähendas seda, et ajasin paela hiljuti valminud dressipluusi kapuutsi ääre sisse. Nii et lõpp hea, kõik hea, eeldusel, et mu järeltöö õnnestub. (Ja kui mitte, siis on mul üks pael ju alles, haha.)

IMG_8753.JPG

IMG_8737IMG_8776

Mis dressikasse puutub, siis tahtsin ma alguses ju hõlsti, jakki või midagi sellist teha. Paraku selgus, et kangast oli siiski pigem 1,2 kui 1,5 meetrit ja muster oli liiga silmatorkav, et selle paigutust täielikult ignoreerida. Nii ma siis leppisin dressikaga (mudel Get Moving, Ottobre 5/2015), aga õigupoolest olen sellegagi vägagi rahul. Näeb päris moodne välja mu üsna ebamoodsate standardite järgi. Võiks teinekordki midagi sellist argist, aga kirgast õmmelda. Boonusena on see dressikas mulle paras. Terve elu on dressipluusid mulle puusast kitsad ja/või taljest laiad olnud, seekord sain siis teha täpselt sellise, nagu mulle istub.

IMG_8761IMG_8792

2 thoughts on “Dressikas “Nöör kaela”

  1. K

    Ausalt öeldes, kui eelmises sinu postituses seda kangast nägin, siis olin kindel, et mina sellist kangast küll kunagi poleks ostnud. See suusakombe pilt kinnitas seda veelgi. No ei meeldinud mulle see. Aga nüüd, kui dressikas valmis, on see nii äge, et kadedaks teeb. Veelkordne tõestus, et ma ei oska poes ägedaid kangaid märgata. Väga-väga lahe dressikas, kuigi peab ütlema, et suusakombe oleks rohkem tähelepanu tõmmanud ;)

    Like

    1. Aitäh! Eks see ole nii, et pooltel kordadel tasub kangapoes hullumine ära ja ülejäänud kordadel mitte nii väga. Ennegi imelikke kangaid ostnud ja siis ka imeliku asja kokku õmmelnud :P Samamoodi on minu meelest raske märgata kõige igavamaid kangaid, kuigi sageli sobivad just need millegi laheda õmblemiseks.

      Like

Ütle sõna sekka!

