Mida sellest kangast teha?

IMG_8710Ostsin Abakhanist sellise veidi totaka kanga, mis koosneb kolmest kokku tepitud kihist: valgest ja värvilisest polüesterkangast ning nendevahelisest õhukesest vatiinikihist.  Tundub olevat paslik suusakostüümi õmblemiseks, aga mida teha, kui ma ei suusata? Kummaline kangas tahaks justkui saada millekski põnevamaks kui tavaliseks kleidiks, mistõttu käisid mul peast läbi mitmesugused kosmilisemad rõivad, aga nende puhul tekib küsimus, kuhu ma sellisega pärast läheksin. Äkki peaks hoopis mingi ülerõiva õmblema? Appi! Mu lugejatel on alati palju häid mõtteid, andke, palun, nõu!kombekas

7 thoughts on “Mida sellest kangast teha?

    1. Poolteist meetrit. Nii et kandadeni mantlit ei vea välja, aga midagi lühemat küll. Mul endal 2013. aasta Burdasid vist eriti pole, aga need su lingitud asjad tunduvad nii lihtsad, et eks saab mõne muu lõike pealt šnitti võtta.

      Like

    1. Lõpuks tegingi pusa. See on küll pooleli praegu, aga jah. Tuli välja, et kangast on pigem 1,2 kui 1,5 meetrit ja kuna muster on üsna ilmselge, siis ei õnnestunud isegi pusa jaoks seda eriti mätšida, pikem hõlst oli aga üldse välistatud.

      Liked by 1 person

Ütle sõna sekka!

