Jälle sama kleit

IMG_8635
Old-school Teacher, Ottobre 5/2011

Taas on käes aeg, kui kannatab hädapärast paljaste säärtega õues kleidipilte teha. Tore, kuigi siiski naeruväärne ja üsna külm. Õmblesin taaskord kleidi “Old-school Teacher” 2011. aasta viiendast Ottobrest. Kas ma oleks pidanud selle asemel diskreetset matemaatikat õppima? Kindlasti! Aga mis parata. Lihtsam on teha seda, mida oskad, selle asemel, et pead murda millegi uue ja keerulise üle :( No ja eks oli Sillul sünnipäevapidu tulemas ja tahtsin selleks puhuks uut kleiti. Kuigi kandsin kleiti peol, kavatsen seda peamiselt argirõivana kasutama hakata. Peale selle on mul plaan sama lõike järgi veel kleite vorpida. Kuigi ma pole päris kindel, kas ma selle suurusega olen päris täppi pannud. Seelikuosal on vööjoonel ees ja taga neli sissevõtet, mis viitaks justkui sellele, et seelik peaks üsna kehakujuline olema, aga ma olen mõlemad selle lõike järgi tehtud kleidid võrdlemisi lohva seelikuosaga teinud. Ei teagi, mis seisukohta võtta. Nüüd pilte vaadates tundub ka, et tegin selle kleidi ehk liiga lühikese. Mitte liiga-liiga, aga natuke liiga. Olen kuidagi ära harjunud ontlike põlveni ulatuvate kleitidega.

3 thoughts on “Jälle sama kleit

    1. Aitäh! :) Nüüd, kui olen kleiti juba mitu korda kandnud, olen vist samuti jõudnud arvamuseni, et pole ta liiga lühike midagi (ainult käsi ei tasu liiga kõrgele tõsta).

      Like

  1. Pingback: Praktiline jakike – Kohustuslik Tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

