Rõõm poolelioleva lõpetamisest

IMG_8469
Õmblesin poolkloššseeliku. Mitte sellepärast, et ma tahtsin tingimata kloššseelikut õmmelda, mitte sellepärast, et mulle need hirmsasti meeldiks, vaid sellepärast, et mingil praeguseks arusaamatul põhjusel olin umbes aasta tagasi üht õmblema hakanud, kuid pooleli jätnud. Nii see siis istus seal kapinurgas ja vaatas mind süüdistava pilguga iga kord, kui ma millegi muu õmblemiseks käe kappi pistsin. Mõtlesin siis: hästi, teen selle valmis, parem seisku valmis seelik riidekapis kui poolik seelik kangakapis. Pealegi oli see ju juba välja lõigatud, nii et tõotas tulevat kiire projekt. Siinkohal peaks vist mingi puänt tulema, aga seekord puänti pole, sest seelik sai valmis ilma eriliste vahejuhtumiteta. Kindlasti aitas kaasa fakt, et ma ei viitsinud voodrit õmmelda. Üsna häbematu tegu villase seeliku puhul, aga mõtlesin, et see seelik pole asi, millega mina vaeva viitsin näha. Aitab alusseelikust küll. Nii ta siis valmiski: ontlikult pikk ja puusasid sedasi rõhutav, et mõne nurga alt võib jääda ekslik mulje, nagu oleksin padjad oma emavaagna ümber sidunud. Aga ei, ma lihtsalt olengi selline. Pildistasime õhtuhämaruses, paraku sain alles kodus pilte vaadates aru, et kõik on nii teraline, et kanga kohta need pildid küll midagi ei ütle. Selleks tarbeks ja täpsustuseks tegin viimase lähivõtte tubastes oludes. Aga ega pimedus ja terakesed takista nägemast, kuidas seelik seljas ripub ja lehvib.
IMG_8474IMG_8487IMG_8476musterMu järgmised eksamid on kahe nädala pärast, nii et järgmise nädala jooksul peaksin saama veel mahti õmmelda, siis on nädal aega eksamipalavikku ning pärast seda jälle kaks nädalat õmblemisaega enne, kui uus semester algab. Kuigi vahepeal tundub mulle juba, et võibolla peaks tubaste ja eraklike tegevuste asemel inimestega suhtlema ja kodust väljas käima…

5 thoughts on “Rõõm poolelioleva lõpetamisest

  1. Poolikud tööd valminuna on tõeline hingerõõm! See seelik muide sobib sulle väga hästi!
    Minul lõppesid kolmapäeval eksamid ja ma nii läbi, et anna olla. Eilsest hakkasin poolikuid töid lõpetama ja riideid parandama, millega kõige kiirem on (nii kaks kuud juba ootavad.. :P) ning kui see hunnik on nii palju vähenenud, et hing rahul, asun lõpuks ometi õmblema. Igaljuhul kui ma esimesed asjad hunnikust ära sain, siis rõõm oli nii suur, et oleks peaaegu hakanud hundirattaid viskama.
    PS. Väga külm hakkas sind vaadates. :P

    Like

    1. Palju õnne sessi lõpu puhul! Mulle tundub, et sellise piduliku sündmuse ja suure saavutuse puhul oleksid võinud lubada endale millegi uue õmblemise selle asemel, et midagi poolikut lõpetada või midagi parandada :P Jõudu tööle igatahes! Ja puhka ka!

      Like

      1. Kõigepealt on õmblussoolikas vaja lahti leotada, siis võtan tõesti mõne uue projekti ka ette. Järgmine kord saab vist alles suvel midagi õmmelda, kui ma just tublimaks ei hakka! :D

        Like

  2. Kristina

    Kena seelik!

    Mul on tegelikult üks õmbluslaadi küsimus. Nimelt õmblesin ma endale ühe kleidi (või noh, üritasin), kuid kui hakkasin traageldama selja taga olevat lukku, oli see vääga laineline. Eemaldasin traagelniidid, traageldasin uuesti (tõmbasin ka lukku), kuid ikka hoiab nagu krokodill. Mis võib olla selle põhjuseks?

    Aitäh vastamast! :)

    Like

    1. Hmm. Mul on seda juhtunud siis, kui olen liimiriide pahasti külge pressinud (räägin siis liimiriidest, mis on selja keskjoonel mõlema tüki servades luku all). Kiire guugeldamine vihjab ka võimalusele, et lainetavat lukku võib põhjustada kanga väljavenitamine. Mis selle vastu aitab, kui see juba juhtunud on, ma küll kahjuks ei oska pakkuda. Aga lisaks on veel lootus, et äkki seljas see lukk ei tundu nii lainetav? Nii et ma kahjuks ei oska eriti kasulik olla :( Äkki leiad ise internetist midagi, kui wavy invisible zipper otsid.

      Like

Ütle sõna sekka!

