Kokkuvõtte kokkuvõte

Võlgnen teile kokkuvõtte küsitlusest, mille aasta lõpus teile esitasin. Allolevalt pildilt näete, millised on need neli mullu minu õmmeldud hilpu, mis teile, lugejatele, enim meeldisid.lugejatelemmikud.png

Stabiilselt oli esikohal lilleline kleit, mis mulle ei meeldinud, mida ma kordagi ei kandnud ja mille ma lõpuks sõbranna sõbrannale Uue Maailma festivalil maha ärisin. Kleidil pole iseenesest häda midagi, mulle lihtsalt üldse ei meeldi sellist elektrisinist kanda. Brr. Aga seda suurem on rõõm selle üle, et keegi teine selle kleidi üle väga õnnelik oli! Teisel kohal oli mantel, sest eks teil oleks olnud ebaviisakas selle poolt mitte hääletada. Kolmandat ja neljandat kohta jagasid kaks kleiti: kleit Opale ja üks kleit Ottobrest. See lilleline on mind päris kenasti teeninud, eelkõige meenub üks koolitus, mille ajal ma haige olin, aga sellest kleidist esinemisel jõudu ammutasin. Mummuline kleit seostub kahe toreda pulmaga, milles ma seda kandsin. Eriti tore oli esimene pulm, sest teises olin ma haige. Hmm, päris põdur olen olnud, nagu selgub.

Aga esitlen teile ka nelja enda lemmikut. Mantel on diskvalifitseeritud, sest selle pingutuse kõrval kahvatusid kõik ülejäänud. Esimest kuni neljandat kohta jagavad juba kirjeldatud mummuline kleit, linane kleit Opale, must kottkleit ja lilleline aastalõpu kleit. Linane Opale seostub mul samuti ühe kena pulmaga. Lisaks oli see juba kolmas sama lõike järgi õmmeldud kleit, mistõttu tuli see eelmisest kahest tehniliselt paremini välja. Must kottkleit, mil üsna avar seljadekoltee, oli lahe eksperiment, sest ma polnud seni midagi sellist õmmelnud. Osutus päris praktiliseks ja efektseks kleidiks. Lilleline kleit  meeldib mulle seepärast, et see on lilleline, kummalisest materjalist ja selle õmblemine sujus võrdlemisi libedalt. Oli kohe selline tunne, et nüüd on üks korralik kleit õmmeldud. Nii et tegelikult polegi alati kõige tähtsam, kas õmmeldud asi on kõige ilusam või mitte, vahel on mõni asi südamelähedane hoopis õmblemisvälistel põhjustel.
minulemmikud

Ülejäänud riiete saatused on olnud väga erinevad. Mõnest hilbust on saanud koduriietus, mõni on kuskil kaltsukotis, mõni asi on müüdud ja ühe pluusi varrukaga jäin ma tööl ukselingi taha kinni ja rebisin selle katki (pärast paikasin tööl vetsus seda auku). Enamik on aga aktiivses kasutuses.

Olen sel nädalal suisa kaks asja valmis õmmelnud, nii et hoidke pöialt, et nädalavahetusel end kokku võtan ja neist õues pilti teen. Lisaks lubasin täna Janikale kaks seelikut õmmelda, ehk saab need ka jäädvustatud.

Ütle sõna sekka!

