2015. aasta kokkuvõte

Mulle meeldib kirjutada kokkuvõtteid möödunud aastast. Ilmselt sellepärast, et mul pole elus seni ühtegi harukordselt õnnetut aastat ette tulnud (ptüi-ptüi-ptüi). 2015. aasta jääb mulle meelde järgmiste sündmuste ja tegevustega seoses:

  • Proovisin kuu aega vehklemist. Vehklemine oli minu jaoks piisavalt lahe, aga mina ei olnud piisavalt lahe vehklemise jaoks, mistõttu jäi see hobi pooleli.
  • Kordasin salaja neli kuud keskkooli matemaatikat, et julgeksin sügisel uuesti kõrgkooli minna. Julgesingi ja läksingi ja elu pole enam endine!
  • Kohtusin paari lugejaga. Ühega ettekavatsetult, teistega mitte. Ühega oli lausa nii, et ta tundis mind kleidi järgi ära ja tuli juttu tegema. Väga erakordne kogemus minu jaoks, sest reeglina inimesed mulle ei lähene. On naljakas tunne olla tuntud tänu millelegi, mida ma alles hiljuti veel üldse ei osanud. Sellega seoses jään mäletama ka Uue Maailma festivali, kus meil Janika, Laura ja Gerliga oma boks oli. Nii palju inimesi ütles nii palju kenasid asju minu õmmeldud asjade kohta, et see oli otse südamepõhjani liigutav.
  • Lugesin 20 raamatut, millest erilist järelmõju avaldasid Diana Vreelandi elulugu, Maarja Kangro “Hüppa tulle”, Lajos Zilahy “Kaks vangi”, Paul Hoffmani “The Man Who Loved Only Numbers”, Johannes Aaviku “Päevaraamat” ja tegelikult ka Andrus Kasemaa “Minu viimane raamat”. Nii et kvantitatiivselt mitte just edukaim lugemisaasta, aga kvalitatiivselt päris tulemuslik!
  • Õmblesin 25 asja, mille käigus parendasin oma vilumusi ning omandasin ka uusi oskusi. 25-st õmmeldud asjast 16 olid kleidid, 1 oli ülerõivas, 3 olid püksid ja ülejäänud olid muud pudinad. Lõikeid võtsin tänavu kõige rohkem Burdast (7), Ottobrest (7) ja Gertie raamatutest (5).

õmmeldu2015(1)

Pärast lugeja Siimu arupärimist otsustasin selgi aastal teie seas küsitluse läbi viia. Anna hääl oma lemmiku(te)le õmblustöödele ja nii võib juhtuda, et järgmisel aastal näed siin rohkem silmarõõmu pakkuvat ja vähem koledusega pimestavat!

Ega muud vist polegi väga mainida. Pean nüüd koolitükke tegema, sest muidu ei paista kuskilt tulevat aega, mil saaksin täie südamerahuga õmmelda.

Head vana aasta lõppu mu headele lugejatele!

Ütle sõna sekka!

