Üle pika aja üks naljakleit

IMG_8416
Kleit “Tina”, Burda Vintage sügis/talv 2015

Olen aru saanud, et mulle meeldivad kostüümid (kostüümid kui maskeraadiriietus, mitte jakist ja seelikust koosnev ontlik kombinatsioon). Sest vaadake, kui ise õmmelda, võib ju õmmelda ükskõik mida. Minu jaoks on ükskõik, et keegi mind ajamasinasse või stiilipeole ei kutsu. Ikka on lõbus. Sel põhjusel õmblesin Tina-nimelise kleidi viimasest Burda Vintage’ist. Selliste varrukatega on võimatu nõusid pesta või pliidi ääres toimetada (tegin ise kindlaks) ning sihuke polüester läheb ütlemata ruttu elektrit täis, aga mis siis! Kui mind keegi 70ndate stiilipeole peaks kutsuma, oleks kohe kleit varnast võtta. Õmblemiskvaliteedilt tegin omajagu järeleandmisi, sest paralleelselt lõpetasin mantli õmblemist ja sellega oli piisavalt tegu, et tühise kleidi asjus endale nii mõndagi andeks anda. Varrukaotsad ja kleidi allserva tegin overlokil: sättisin pistepikkuse lühikeseks ja muutsin pingeid. Tulemus oli okei, aga mitte täiuslik, sest kohati hakkas serv lagunema, sest kangas on lihtsalt nii õhuke. Ju peaks millalgi midagi uuesti tegema, kui tahaks, et kleit pesu üle elaks, aga kuna ma seda vist niipea nagunii selga ei pane, siis on esialgu ükskõik.

Ka pildistamiskvaliteet jätab soovida, sest ma ei tahtnud sellega õue lehvitama minna. Aga ma arvan, et halvad pildid on paremad kui üldse ilma piltideta postitus.

IMG_8461

2 thoughts on “Üle pika aja üks naljakleit

  1. Oioi, kui vinge! Kusjuures mul just oli stiilipidu, kus seitsmekümnendate moodi riietuma pidi – tegin mina pikka ja suurt uurimistööd ja jõudsin järeldusele, et lollimat kümnendit stiilipeo jaoks valida ei saa :D No selles mõttes, et päris keeruline oli leida pilte riietest, mis üheselt peale vaadates ütleks ära, et see on nüüd seitsmekümnendad, muidugi on variant räiesti üle võlli panna ja kanda a’la ABBA lavakostüümile sarnanevaid rõivaid, aga päris seda nagu teha ei tahtnud, sest samas pidi nagu natuke pidulik ka olema… läksin siis lõpuks seda teed, et õmblesin oma lõpukleidile satsi kaelusesse ja natuke nagu oli kah vist ikka seitsmekümnendad, aga… Igaljuhul sinu kleit on superäge ja kindlasti üht uhket stiilipidu väärt :)

    Like

    1. Aitäh! Läksin kohe guugeldama, mis sorti kaeluseid 70ndatel kanti ja jäin liiga kauaks neid pilte vaatama. No küll oli alles lahe aeg :D Tuli kohe tahtmine endale veel mingi üle võlli asi õmmelda, äkki lausa mingi alt laienevate säärtega kombinesoon :D Siiski, oleks ilmselt kõigi silmatervise huvides, kui ma seda ideed ei realiseeriks.

      Like

Ütle sõna sekka!

