Lilleline jõulupeokleit

kleit1
Õues on nii soe, et pole probleeme kleidipiltide tegemisega

Ülemine ots: Burda 8/2013 #116
Alumine ots: kleit Opale raamatust “Grains de Couture”

Nüüd, kui mantel on valmis, saan naasta oma leivanumbrite juurde ehk õmmelda lillelisi kleite. Pühapäeval oleksin võinud koolitükke teha, kui otsustasin teha ühe hobipäeva ja õmblesin seitsme tunniga selle kleidi. Lõige oli mul kunagi ammu juba võetud ja mulle parajakski tehtud, nii et jäi vaid lõikamise ja õmblemise vaev (õieti rõõm).

Kleit on üsna tavaline, kuid minu meelest ometi efektne. Kangas on naljakas sametine ja samal ajal puine puuvilla ja polüestri segu, mille viimase jupi ma Foorumi Kangast ja Nööbist soetasin (iga kord verekeskuses käies tekib tunne, et pean end heateo puhul õnnitlema uue kangajupiga). Tänu kanga omapärale ja seelikuosa voltiderohkusele hoiab kleidi alumine osa nii puhvi, nagu mul oleks alusseelik ka seljas. Teatavat efekti lisab ka tore kaelus, millesugust ma enne õmmelnud polnud. Varrukad on kaheosalised. Nii et lihtne kleit, aga õmmelda oli siiski pigem huvitav kui üksluine.

Kuni varrukate ühendamiseni läks kõik väga libedalt, aga sellega mu õnn lõppes. Varrukat oli kuidagi nii palju ja käeauk nii väike ning kangas ei veninud mitte kuidagi, nii et pärast mitut ülesharutamist leppisin sellega, et käeaugukaarel on paar imeväikest volti. Öösel poole kahe ajal voodis und oodates tabas mind äratundmine: kõik see jama oli tingitud sellest, et võtsin küljeõmblustest kaks sentimeetrit kokku, aga varrukat väiksemaks ei teinud. Mõni ime, et see siis ära ei mahtunud. Aga on nagu on, eriti hirmus just pole.

Kuid nüüd soovin teile kõigile häid pühi ja lähen vaatan, kui palju rosoljet ma selle kleidi sisse ära suudan mahutada.

IMG_8349

See pilt on siin selleks, et te kleidi volte näeksite

kleit2
Tuul vist puhus, sest tegelikult on kleit ka tagant omajagu puhvis

2 thoughts on “Lilleline jõulupeokleit

  1. Pingback: Polegi ammu virisenud – Kohustuslik Tegevusvabadus

  2. Pingback: Festivalijärgne naftakleit – Kohustuslik Tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

