Named Leotie Midi Dress

Õmblesin oma viimase kleidi veidi üle aasta aega tagasi (tere, ma olen Janika, mitte Esta) sõbranna pulmadeks, kuid mingil põhjusel jäi sellest pilt ja siia postitus tegemata. Lõikeks oli Named’i Leotie Midi Dress, materjaliks kasutasin hallikaskirjut trikotaaži ja aktsentideks roosat polüesterkangast. See oli minu jaoks esimest korda trikotaaži kasutada ja kleiti lõpetades tundsin, et võin enda üle uhke olla, sest ei keeranud mitte midagi otseselt pekki. Muidugi oleks luku õmblemisega veidi rohkem vaeva võinud näha, aga las ta olla. Kleiti olengi ainult ühe korra kandnud, kuna tundsin end selles nagu heinasaad, mitte peen daam. Kleit otsib uut omanikku.

leotie

Okei, mulle tundub nüüd, et kleit ei ole päris otse mannekeenil seljas, aga ma ei viitsi uuesti kogu pildistamisprotsessi läbi teha, nii et peate sellega leppima.

leotie"

leotie

2 thoughts on “Named Leotie Midi Dress

  1. Oujee! Oli ka aeg! Huvitav, et end selles heinasaolikult tundsid. Pole iseenesest ju selline kotikujuline kleit. Äkki peaksid lihtsalt külgedest sutsu kokku võtma? Mitte et ma arvaks, et seda viitsima peaks.

    Like

Ütle sõna sekka!

