Veel üks kleit kiirelt kokku visatud

Ottobre sügis/talv 2015
Tegelikult on sukkpüksid pigem seda värvi, mis esimesel pildil. Nägu on selline klassikaline tööjärgne segu kaamest jumest ja väsinud silmadest.
Roosa vooder
No selle pärast on mul tõesti piinlik. Õnneks peeglisse vaadates tavaliselt selga ei näe.

Kui laupäeva ööseks oli mantliga susserdamisest toss väljas, mõtlesin kiirelt ühe kleidi valmis teha. Naljakas, et vaja on vaid õiget konteksti, et voodriga kleit tunduks pelga lõdvestusharjutusena. Südaööl alustasin lõike võtmist viimasest Ottobrest (lõige nr 10), valmis õmblesin kõik järgmisel päeval. Paraku selgus, et mul pole sobivat lukku, selle sain hingehinna eest Kristiine keskuses asuvast riiete parandamise töökojast 1.95 eest (sest kust mujalt ühel pühapäeval lukku soetada, kui kaugele ei viitsi minna). 1.95 on 50 cm pika peitluku eest hingehind seepärast, et kleidiks kulunud kangad maksid umbes sama palju, kui need kunagi Uuskasutuskeskusest ostsin. See põhiline, must valgete triipudega kangas on… ma ei teagi, mis see on. Kostüümiriie? Polüester? Mine tea. Suhteliselt okei katsudes, aga samas mitte päris. Vooder tundus igatahes möödapääsmatu. Ainus voodririie, mida mul piisavas koguses oli, oli samamoodi Uuskasutuskeskusest pärit. Erkroosa, mustade täppidega, katsudes pigem sametine kui libe, aga samas siiski voodririidelik. No eks ta ole muidugi ükskõik, ajas asja ära ja olen kokkuvõttes üsna rahul. Järjekordne mittemidagiütlev kleit argipäevadeks. Mulle on need kottkleidid meeldima hakanud. Head mugavad – ei pitsita ja lasevad oma keha olemasolu üleüldiselt ära unustada. Vahel päris hea. Boonusena sain kangakappi ruumi juurde. Natuke piinab, et luku pahasti õmblesin ja see seal lainetab, aga ei jaksa mina ka kõike siin ilma peal. Kui ma oleks tahtnud oma ajusid ruunata, võinuksin juba mantlit õmmelda, see kleit pidi aga lõõgastama, mistõttu ei viitsi ma väga põdeda (üllatus-üllatus). Järgmiseks võiks nüüd mõne värvilise kottkleidi õmmelda.

P.S. Head sügise algust! Elagu tubaste tegevuste aastaaeg!

Ütle sõna sekka!

