Eelinfo seoses Uue Maailma tänavafestivaliga

Mäletatavasti äritsesin eelmisel aastal oma kleitidega Uue Maailma tänavafestivalil. Meil oli Janika ja Gerliga püsti pandud miniatuurne müügilett, kus me siis kleitide, kookide ja moosidega kauplesime. Oli väga meeleolukas ja võib vist lausa öelda, et kasumlik! Vähemalt ruumi sai küll kappi juurde ja see on juba kasu missugune. Tänavu plaanime laupäeval, 5. septembril ehk festivali esimesel päeval midagi sarnast korraldada. Mina olen see mahitaja, kes juba tükk aega oma kaaskauplejaid “Teeme seda jälle! No kas ei olnud eriti tore?!” undamisega tüüdanud on. Põhjus on lihtne: mu kleidid ei mahu riidepuudele ära. Õieti ei mahu riidepuudel kleidid kappi ära. Mõnest olen ma ka lihtsalt välja kasvanud (nii kujundlikus kui ka mitte nii kujundlikus mõttes). Samas olen ma enamiku kleitide õmblemisse valanud sellises koguses aega, raha, verd, higi ja pisaraid, et mul on kahju neid niisama Uuskasutuskeskusesse viia. Pealegi lähen ma varsti pärast festivali Veneetsia biennaalile, nii et võib öelda, et müügist saadud tulu kasutan Euroopa kunsti toetamiseks. Või midagi sellist.

See postitus oli nüüd vajalik selleks, et te teaksite tahta meie boksi 5. septembril külastada. Saate meiega tutvuda ja juttu ajada, adžikat mekkida ja kleite soetada! Täpsem info tuleb siis, kui ma olen meie plaanid naabritega kooskõlastanud (ja kui september on lähemal, sest tõele au andes on praegu vist veidi vara sellest kõigest rääkida, aga ma juba nii väga ootan sügist!). Igatahes loodan teie aktiivsele osavõtule!

Ütle sõna sekka!

