Liikumist võimaldavad püksid



Kangas: elastaaniga teksa
Lõige: pükste lõige raamatust “Gertie Sews Vintage Casual”
Pudi-padi: peitlukk
Ajakulu: paar päeva
Esimest korda kandsin: pole nendega veel kusagil käinud
Kas kannaks edaspidigi? Tõenäoliselt jah
Hind kokku: umbes 9 eurot

Eelmine paar sama lõike järgi õmmeldud pükse istusid küll hästi, kuid olid veidi väikesed. Nende teadmistega asusin sama lõike järgi uut paari õmblema, et mul oleks ka sellised püksid, mida kandes saab kingi jalga panna ja pikemaid samme teha. Esiteks valisin venivama kanga ja teiseks suurendasin natuke õmblusvarusid. Pärast muidugi selgus, et õmblusvarusid polekski vist pidanud suurendama. Esiosa tundub jalgevahe kandis kuidagi lotendavat, aga võibolla ma lihtsalt ei tea, kui palju seal kangast peaks olema.

Midagi läks mul ka sel korral valesti, et küljeõmblused põlvest alates veidi viltu hoiavad, aga internetis selle kohta lugedes selgus, et see kõik on nii keeruline, et isegi ei viitsi üritada sellest aru saada. Ei ole midagi nii lihtne, et ultusääred vastamisi ja kõik töötab. Aga see selleks, mul üsna ükskõik. Kui tihti ma ikka pükse õmblen ja selle probleemi pärast muretsema pean. (Kuigi võibolla edaspidi isegi õmblen tihemini, sest mul ei mahu kleidid enam kappi ära. Ausalt. See osa riidekapist, mis on mõeldud riidepuudel riiete hoidmiseks, on üsna täis. Samas riiulitel on ruumi üsna palju, sest olen kottide viisi hilpe Uuskasutuskeskusse viinud.)

Ah, üldiselt normaalsed püksid, kannatab käia küll sellistega. Ainult kuidagi matsakas tunne on nendes. Selline mammilik. Õõh. Ei saa muidugi välistada, et ma näengi selline välja, nagu ma end nendes tunnen.

PS Neid eelmisi pükse olen kõigele vaatamata paaril korral kandnud, kuigi iga kord olen mõttes läbi mänginud stsenaariumi, mille järgi püksitagumik katki käriseb. Tavaliselt on tundunud, et olukorra võiks päästa kampsuni ümber kere sidumine. Õnneks pole selleks seni vajadust tekkinud.

Vaadake neid sissevõtteid pükste tagumisel poolel. Üks on nähtavalt valkjas. See on vist seletatav teksakanga ebakvaliteetsusega? Kui kaks tükki kokku õmblesin ja siis õmblust sikutasin, tulid paremal poolel nähtavale muidu pahemale poole jäävad valgemad kiud. Mitte eriti normaalne seletus, aga saate aru küll. Igatahes tundus kahtlane, aga ju mõne korra ikka kanda saab. Siin pildil on ka natuke näha mu väike ebaõnnestumine värvliga. Jäi teine kuidagi laperdama. Ei tea, kas venitasin selle välja või mis.
Vaadake neid sissevõtteid pükste tagumisel poolel. Üks on nähtavalt valkjas. See on vist seletatav teksakanga ebakvaliteetsusega? Kui kaks tükki kokku õmblesin ja siis õmblust sikutasin, tulid paremal poolel nähtavale muidu pahemale poole jäävad valgemad kiud. Mitte eriti normaalne seletus, aga saate aru küll. Igatahes tundus kahtlane, aga ju mõne korra ikka kanda saab. Siin pildil on ka natuke näha mu väike ebaõnnestumine värvliga. Jäi teine kuidagi laperdama. Ei tea, kas venitasin selle välja või mis.
Nende eelmiste pükstega pole ma küll julgenud nii joosta
Nende eelmiste pükstega pole ma küll julgenud nii joosta

4 thoughts on “Liikumist võimaldavad püksid

  1. Aunty Maimu

    Kui juba kahed püksid säärest keerduvad on ehk viga hoopis lõikes? Arvestades minu kogemusi iseõpinutega ei paneks imestama.

    Kas suurus sama mis esimestel? Piltide järgi võiks öelda, et isegi suurem.

    Lotendavad jah eest kuidagi kahtlaselt. Tahaks sealt kangast nagu ära võtta.

    Like

    1. Ma jälle mõtlesin, et äkki ikka minu viga, sest kuigi see nüüd teist korda järjest ilmsiks tuli, siis sel korral kiskus palju vähem viltu… äkki olin hoolikam?
      Suurus oli jah sama, mis eelmisel korral. Kusjuures esi- ja tagakeskõmblusesse ma ei pannud õmblusvaru juurdegi. Blöäh. Õmblen järgmiseks midagi, mille puhul pole jalgevaheprobleemidega vaja tegeleda!

      Like

  2. Nüüd siis nendes pükstes muudkui tormad edasi?
    Igaljuhul kui sarnased vead sama lõikega, siis järelikult ikka viimases asi, mitte iseendas.. Muidugi minusugune suudab ka viis korda sama viga teha.. :P

    Like

Ütle sõna sekka!

