Must linane pluus

Kangas: linane
Lõige: pluus Sculpture, Ottobre 2/2105
Pudi-padi:
Ajakulu: poolteist tundi (!!!)
Esimest korda kandsin: käisin ämmal-äial külas
Kas kannaks edaspidigi? jaa
Hind kokku: 9.20 eurot

Tegelikult tahtsin ma õmmelda linaseid pükse, aga ma ei suutnud poes otsustada, milline linane selleks sobiks. Kõik tundusid liiga läbipaistvad. Nii et otsustasin hoopis drapeeringutega (või voltidega?) pluusi kasuks. Pluus on, nagu näha, kotjas ja primitiivne, aga ma arvasin, et vast kuluks ära üks musta värvi riidetükk, mis ehk teiste rõivastegagi kokku võiks sobida. Pealegi oli seda imelihtne õmmelda, eriti kui ignoreerida ajakirjas olnud juhendit, mille kandi õmblemise osa mulle veidi segaseks jäi. Kaeluse esiosa ja varrukasuud on kaks korda 5 mm jagu sisse pööratud ja kinni õmmeldud. Kaeluse seljapoolses osas on diagonaalkant. Miks täpselt nii, ma ei tea, aga las ta siis olla.

2 thoughts on “Must linane pluus

Ütle sõna sekka!

