Julge pealehakkamine on pool võitu

#115, Burda 7/2015
Pangem tähele alläärde õmmeldud kahekordsest kangast riba, mis seeliku alumist otsa veidi toekamaks teeb

Kangas: eriti odava puuvillase kangarulli lõpp Abakhanist
Lõige: #115, Burda 7/2015
Pudi-padi: kumm
Ajakulu: õhtu ja hommik
Esimest korda kandsin: õhtusel jalutuskäigul
Kas kannaks edaspidigi? Ei tea
Hind kokku: umbes 4 eurot

Osava poseerimise, fotogeenilise keha, rõõmsa näo ja hea valgusega saab imesid teha ka kõige ebaõnnestunuma kleidiga. Mul neid trumpe tagataskust võtta polnud ja nii näeb see kleit piltidel välja üsna selline, nagu ta tuli: keskelt kummiga kott. Kodunt väljudes tõmbasin veel suure kampsuni ülle, tunne oli, nagu kannaksin öösärki ja selle peal tekki. Hmmm. See on see, kui näed ajakirjas 180 cm pikkuse saleda neidise seljas voogavast kangast kleiti ja mõtled, et teed samasuguse, aga mingist suvalisest puuvillasest riidest, mida Abakhanist kunagi eriti odavalt sai. Ma tean küll, et mingid keskelt kummiga või isegi niisama kroogetega kleidid mulle ei sobi, aga mis need on siis nii mugavad. (See konkreetne kleit sisaldas nii krookimist kui ka kummi paigaldamist!) Kusjuures ma vihkan krookimist, nii et ei tea, miks mind aeg-ajalt sellise tegumoe poole tõmbab.

Igatahes tegin siis sellise kleidi, nagu piltidel juba nägite. Rinnust ja taljest suurus 38, puusast 40. Seljaosa korrigeerisin nõgusamaks ja kindluse mõttes tegin väikse FBA, aga äkki poleks pidanudki, sest ülaosa on liiga suur. Natuke õnnestus küljeõmblustest koomale võtta, enne oli veel hullem. Üleüldse on selline kleiti ära uppunud tunne sellega. Muidu õmmelda oli seda päris normaalne. Midagi eriti hirmsat ei juhtunudki. Üllataval kombel oli kõige rohkem jamamist varrukatega. Polnud enne selliseid õmmelnud. See osa käeaugust, mida varrukad ei kata, tuli diagonaalkandiga katta ja see tuli mul üsna halvasti välja. Kant paistab nüüd vahepeal sealt välja. Kui ma otsustan kleiti kunagi veel kanda, katsun selle korda teha. Seniks aga… las ta olla.

Onju kotjasNüüd on vaid küsimus: mis järgmiseks? Tahaks midagi õmmelda poolteisest meetrist elastaaniga teksa moodi kangast, mis mul mõnda aega ootel on olnud. Mõtlesin sellest isegi püksid teha, aga see on vist ikkagi natuke liiga haige mõte.

Üks roosikobar on nii 2,5 cm läbimõõduga
Üks roosikobar on nii 2,5 cm läbimõõduga

3 thoughts on “Julge pealehakkamine on pool võitu

  1. Aunty Maimu

    Ma tegin endale sama kleidi ja võin lohutuseks öelda, et ka 177 “fotgeenilise” kaunitari seljas näeb see sama isuäratav välja #sarkasm. Arvan et asi on kangas. Ka mina kasutasin puuvillast, meenutas nats teksat aga super õhuke. Äkki peab midagi voogavat olema nagu siid või kunst siid?
    Siis ehk tuleb selline hõljuv ime.
    Saen vist ülemise otsa maha ja saan kodus töllerdamise seeliku.

    Kusjuures, püksid pole paha mõte lihtsalt peab vaatama et need lilled sinna kohta ei jääks… ja tegumood peab sobiv olema.. Gertie raamatus olnud püksid äkki? aga eest nööbitav pluus? Ooo Grainline kittel?

    Like

    1. Njah, ma ei viitsi midagi maha saagida, nii et sain endale just uue kodus töllerdamise kitli.
      Ma kaalusin ise ka neid Gertie pükse, aga ma ei tea… Ma kardan, et ma võin nendes lõpuks meenutada pigem midagi sellist http://vignette4.wikia.nocookie.net/simpsons/images/9/9b/Apu-n.gif/revision/latest?cb=20110102185353 kui Gertiet. Kunagi korra proovisin selle lõike järgi lühkareid teha ja värvel on neil pükstel ikka hirmus kõrge. Eks seda saa muidugi timmida, aga ikkagi. Nööbitav pluus oleks hea mõte, kui ma oma masinaga keni nööpauke teha oskaks, aga ma pole seda oskust veel omandanud. Tõenäoliselt jõuan enne uue automaatset nööpauku tegeva õmblusmasina osta kui selle kunsti oma masinal ära õppida. Grainline’i kitli lõige on mul muide olemaski, aga mul oli juba kord halb kogemus, kui liiga paksust riidest seda õmblema hakkasin ja see lilleline kangaski tundub liiga paks… Kas säherdused püksid oleks halb mõte? http://www.burdastyle.com/pattern_store/patterns/floral-skinny-jeans-032014 Nende pluss on see, et mul on lõige juba võetud, miinus aga see, et mul pole aimugi, kuidas mu ahter Burda omadega ühildub.

      Like

      1. Aunty Maimu

        Ooo need ju Burda teksad! Sa vaata burdastyle.com i pealt kuidas teistel on läinud. Mul burda lõigetega kogemus kas väga hea või siis väga halb. :)

        Esmalt kontrolli lõige üle. Võta toolil istudes ka oma kintsu ümbermõõt ja vaata kas mahub ära. Strets lõike puhul oleks hea kui mõõt oleks nii paar cm väiksem lõikel. Mul burda püksid enamasti kintsust kitsad kõik ja kõiki ei ole õnnestunud ka parandada. Liibuvaid teksasid on muidu suht lihtne istuma saada minu arvates.
        Pese kangas ka läbi ;)

        Like

Ütle sõna sekka!

