Mida teha?

Mäletate aegu, mil vorpisin kleite õmmelda tempos üks kleit nädalas? Olid ajad! Täna on viimase kleidi õmblemisest möödas umbes poolteist kuud. Kleitidest mul kapis puudust pole, aga õmblema ju peab. Või ei pea? Millegipärast on tunne, et midagi on valesti või puudu, kui ma ei õmble. Kindlasti on oma osa selsamal blogil, sest olen tekitanud endale näilise kohustuse siia midagi ikka postitada ja millest ma ikka postitan kui mitte õmblemisest. Selliste segaste tunnete keskel ei teki kuidagi seda õmblemislusti, mis vastu ööd masina taha ajaks. Olen proovinud hea ja kurjaga, aga kuidagi jääb see viimane samm – päriselt õmblemise kallale asumine – ikka tegemata. Koristasin ja korrastasin oma kangavarusid. Viskasin hulga nodi ära, osa panin kõrvale, et see Uuskasutuskeskusse viia. Pole mõtet alles hoida kangavirnu, mille ma praeguseks arusaamatutel põhjustel kunagi ammu teadmatusest kokku ostsin. Ja ma ei mäleta, et ma oleks kunagi taga nutnud ühtegi asja, mille ma ära olen visanud. Lappasin ajakirju, raamatuid ja lõikeid, surfasin Pinterestis, ostsin uue Burda. Aga tulemust ei ole! Isegi mõtteid on, aga tegudeni kuidagi ei jõua. Samas ei tundu ka enda nüpeldamine väga vajalik, sest olen sellele vaatamata üsna sisukalt oma vaba aega veetnud. Sel nädalal olid hooaja viimased vehklemistunnid ja viimane muusikaviktoriin enne sügist. Võibolla nüüd, kui mul on nädalas kolm vaba õhtut lisaks, leian võimaluse ja vajaduse õmmelda? Elame, näeme. Igatahes ei ole ma teid ega õmblemist unustanud, loodetavasti tulen ka mina varsti õmblemisjumalatele uuesti meelde.

11 thoughts on “Mida teha?

  1. Ma tean seda tunnet! Oli kunagi aeg, kui liikusin lakkamatult ringi, vardad kotis, ja kasutasin neid iga kord kui istusin. Lõngu ja ajakirju kogunes meeletu kogum… tegin kaastöid ajakirjadele ja vorpisin laatadele. Ja nüüd, hea kui vahel miskitki. Aga kirg on kadunud kui kevadine armumine :)

    Like

    1. Hmm, ma targu armastuse teemal targutama ei hakanud. Õpetajad pidid ju ikka need olema, kel endal välja ei tule… aga ma olen hea meelega armastusse uskujate parteist. Ja ei ole mul asjata osa varudest ootel, sest no ega armastus ei hüüa tulles! ;)

      Like

  2. Aunty Maimu

    Mhmm.

    Tead mis? Äkki pingutad üle? Puhkus on hea! Ei peagi kogu aeg õmblema ja vorpima asju.
    Kui sa oma kappi vaatad, mis seal puudu on? Äkki on seal mingi tühimik mis ei ole kleit ja mille õmblemine aitaks sul edasi areneda veel?
    Praegu hea aeg hakata talveks õmblema. Sinu armsama teise poole jakk???

    Irw, raputan soola haavale? Vabandan.

    Btw, kuidas Juta elab? Kas tema sai pruuniks teiseks juuniks?

    Like

    1. Hahahaha! Teinepool peab ise meelepärase lõike välja valima, eks siis vaatab edasi. Mul endal on küll tegelikult sügisjakki või -mantlit vaja, aga pole seda õiget lõiget leidnud. Tegelikult ei tea ma isegi, millist tegumoodi ma otsin.

      Juta on jumekas küll, täname küsimast! Tundub, et päikeselaikudes vedelemine on vilja kandnud. Muud uudist nagu polegi. Praeguseks on ta meie suhtes päris leebe, laseb ikka pai teha ja nii, aga sülle küll ei tule ja ise väga palju kontakti ei otsi. Aga eks ta ju olegi kass, mitte koer :)

      Like

  3. Maris T

    Hobi on midagi, mida teed naudinguks ja lõõgastumiseks. Kui teed seda kohustusest, siis pole see enam hobi, vaid töö. Töökohta või perekonda niisama lihtsalt ei vaheta, hobi on peaaegu ainus asi, mille võib tüdimuse tekkides alati uuega asendada.

    Ja ükski blogi ei kesta igavesti. See on blogimaalima paratamatus, et ükskord saab autoril kas tahtmine otsa või tulevad muud kohustused peale… Vahest ehk tuleb su õmblusmuusa väikese puhkuse järel tagasi? Olen päris palju näinud inimesi, kes peavad blogis mitu kuud või isegi aastat vahet ja siis tulevad jälle rõõmsalt tagasi, täis inspiratsiooni ja uusi ideid.

    Like

    1. Sul on mõlemas punktis täiesti õigus. Õnneks mul päris sellist tunnet pole, et paneks pillid kotti ja enam õmblemise ega blogimisega pistmist ei teeks. Vahepeal on lihtsalt teised prioriteedid, samas on kogu aeg meeles, millist naudingut õmblemine mulle pakkunud on.

      Like

  4. Nojah, ilmselt oled märganud, et minu blogigi juba pikemat aega peaaegu et jõude seisab ja kui aus olla, siis peaaegu kõik viimase aasta postitused on sellised suhteliselt pastakast imetud olnud (või no mitte päris, aga kui võrrelda neid sellest eelneva paari aasta kirjutistega, siis… tol ajal õmblesin ikka kordades rohkem), seega, sa ei ole üldse üksi.

    Like

    1. Samas oli sul pealehakkamist ja jaksu kuus tundi viimast postitust kirjutada :) No ja loodetavasti varsti saame su ülikooli lõpetamise kleiti näha ja selle kohta veel lugeda või mis :)

      Like

Ütle sõna sekka!

