Multifunktsionaalne kott

Käes on suvi ehk hooaeg, milleks ma terve talve omale kleite õmblesin. Seoses sellega pole ma olnud eriti motiveeritud uusi kleite õmblema. Nagu ma eelmises postituses mainisin, on tegelikult kleitidest veidi kõrini, aga kahjuks pole mul ühtegi paremat mõtet vahepeal tulnud, nii et jah. Peale selle olen ma vehklemas käinud ja haige olnud, kuid mõlemaga peaks varsti lõpp olema, mistõttu loodan siiski peatselt masina taha naasta. Rattasõiduga on mul tänavu üsna nadid lood olnud, see ei tohiks sel suvel (erinevalt eelmisest) õmblemist segada. Kuid aitab vabandustest ja halast, näitan teile kaht ristkülikut, mille ma üheks kotiks õmblesin!

Rattaga sõites vaevab mind sageli probleem: mida teha oma kotiga, kui ei viitsi või ei taha korvi kasutada. Käekott kipub selja või külje pealt ette kukkuma ja see segab sõitmist. Peale selle on käekott liiga väike, et sinna oma töölõunat sisse pressida (olen proovinud). Lisaks käin ma tihti raamatukogude vahet ja siis on vaja neid teavikuid kuhugi toppida. Sportliku seljakotiga ma igapäevaselt ringi käia ei taha, aga mulle ei meeldi ka see 90ndate seljakottide comeback. Brr. Aga siis nägin ühes spordipoes riidest poekotti, mida oli täiendatud sellise sangasüsteemiga, mis võimaldas selle hetkega seljakotiks teha. Maksis teine 20 eurot. Ei hakanud muidugi ostma, varastasin vaid idee ja läksin koju. Soetasin Abakhanist mõne meetri kotipaela (umbes 80 senti/meeter). Otsisin kaubandusest ka sobivat kangast, aga ei suutnud millegi kasuks otsustada ja nii sündis kott lõpuks ühe seeliku tegemisest üle jäänud tükkidest. Kott koosneb kahest ristkülikust, mis on kolmest küljest kokku õmmeldud ja neljandast lukuga ühendatud. Ühel poolel algab sang koti ülemisest servast, teisel pool alumisest. Alumisest servast algava sanga saab tõmmates teha kaheks, nii et seda saab seljakotina kasutada. Kotti seljakotina kasutades saab teisel pool lasta sangal lehvida või toppida see teisel pool oleva paela vahele.

Hea:

  • Kott täidab oma eesmärki.
  • Kott näeb normaalne välja.
  • Tulemus on üle ootuste hea arvestades seda, kui vähe aega, raha ja energiat ma sellele kulutasin.

Halb:

  • Kott on väga plödi. Seetõttu on kott täpselt sellise kujuga kui asjad, mis selle sisse panna. Vastu selga võib see veidi ebamugav olla.
  • Kotti on natuke ebamugav selga vinnata, sest õlasangade pikkus muutub iga liigutusega.
  • Oleksin saanud korralikumalt õmmelda, aga ei viitsinud sellega eriti vaeva näha.

Tootearendus jätkub, sest kaks sõbrannat avaldasid juba soovi, et ma neile ka sellise õmbleksin. Aga ma arvan, et liiga palju pole ka mõtet seda arendada, siis kaob ära selle koti lihtsuse võlu.

Ütle sõna sekka!

