Me Made May 2015 kokkuvõte

Kleidiga, mis pole minu õmmeldud, kuid mis näeb välja, nagu see võiks olla minu õmmeldud

Mai alguses seadsin endale eesmärgiks kanda igal maikuu päeval midagi enda õmmeldut. Mõõduka üllatusena see mul ka õnnestus… peaaegu. Eduloost jäi puudu üks päev, täpsemalt 31. mai, mil ma lihtviisiliselt unustasin oma rõivaste päritolule tähelepanu pöörata. Olin viimast päeva Barcelonas ja mul oli muudki teha. Pealegi olid kuuest kaasavõetud kleidist viis enda õmmeldud, nii et isegi huupi midagi selga pannes oli tõenäosus suur, et see minu tehtud on. Aga läks siis kuidagi nii. Peale õige kleidi valimise unustasin posti panna valmis kirjutatud ja margistatud postkaardid. See on palju nõmedam kui mingi kleidieksitus. Pean nüüd ümbrikud ostma ja need Eestis posti panema.

Mida Me Made May mulle tänavu õpetas? Põhiliselt seda, et mul on kõrini Kleidi-Esta identiteedist. Eriti Lillelise Kleidi Esta identiteedist. Barcelonas pidin omale kampsuni ostma, sest olin liiga vähe riideid kaasa võtnud, aga öösiti oli seal üsna jahe, ikka alla 20 kraadi. Nii. ja siis ma poodlesin kaupluses Zara, kust soetasin omale sellise suvalistest geomeetrilistest kujunditest kokku pandud põlvini kudumi. Tundsin end nagu mingi vanamutt, kes omale noorte inimeste poest mingi moeahvide hõlsti on selga saanud. Samas pidin tunnistama, et see oli päris mugav. Igatahes mõtlesin, et oot-oot, ma võin ju ükskõik mida kanda. Nii et mõtlesin uusi horisonte kombata. Samasuguste asjade õmblemine on pealegi mingist hetkest alates üsna tüütu (mingi hetk = umbes 25. kleit).  Jajah, kleidid pole süüdi, et ma nende seast vaid sarnase lõikega isendeid õmblen, aga see pole praegu väga tähtis. Maikuus ma polegi eriti midagi õmmelnud, vaid ühe kleidi, lisaks mõne kasutatud hilbu ümbertegemine (kõige tüütum, nürim ja nõmedam tegevus ever). Täna käisin Abakhanis kangaid näppimas, aga midagi kütkestavat pihku ei jäänud. Nii et ootan inspiratsiooni. Seniks võite vaadata, mida ma nädalasele reisile kaasa pakkisin ja mida ma näiteks Helsingi lennujaamas kandsin. Loodetavasti on mul varsti teile midagi põnevamat pakkuda!

3 thoughts on “Me Made May 2015 kokkuvõte

    1. Ehhee, võib vast arvesse võtta jaa :) Kuigi… mulle praegu üldse ei meenu, mis mul tol päeval seljas oli. Kuidagi selline tunne, et võis seesama kollane kleit olla, mis esimesel pildil ja see pole minu tehtud…

      Like

Ütle sõna sekka!

