Me Made May 2015: 1.-12. mai

Tänavu pole ma isegi üritanud iga päev endast kaunist pilti teha. Asjatu vaev. Olen jäädvustanud seelikusabasid ja kleidiservi, et mul oleks tükk tõestusmaterjali ja fail, mille loomise kuupäeva järgi saan teada, mitmendal ma seda seelikut või kleiti kandsin. Sellepärast ka need pildid mu töölaua taga istuvaist kintsudest näiteks. Selles mõttes pole need nagu õieti teistele näitamisekski, sest mis teil neist, eksole. Igatahes olen seni suutnud iga päev suurema vaevata midagi enda tehtut kanda. Mõnel päeval isegi mitut erinevat asja. See on üsna lihtne, kui kodust väljumise kõlbulikke poeriideid kapis praktiliselt polegi. Olen selle eksperimendi käigus teinud praeguseks ühe järelduse: pole midagi teha, tuleb peatseks reisiks õmmelda vähemalt üks trikotaažkleit, sest reisitriikraua ostmiseni ma veel langeda (või tõusta?) ei kavatse. Mu teistsugused kleidid lähevad lihtsalt nii ruttu kortsu.

PS Vehklemine oli imeline! Ma olin trennist tulles täielikus joovastuses. Aga ma ei usu, et ma niipea omale vehklemisjakki õmblema hakkaksin, see tundub liiga keeruline. Trenni lähen aga homme jälle!

One thought on “Me Made May 2015: 1.-12. mai

  1. Pingback: Me Made may viimase nädala pildid | Kai-Epp õmbleb

Ütle sõna sekka!

