Lilleline sabakuub

Seelik on nüüdseks juba vana hea 45 minuti seelik https://tegemine.wordpress.com/2015/02/10/45-minuti-seelik/

Kangas: Kanga ja Nööbi kaalutrikotaaž (80% polüamiid, 20% elastaan)
Lõige: Sweater Burda 6/2014 #114
Pudi-padi:
Ajakulu: paar tundi
Esimest korda kandsin: käisin küdil külas
Kas kannaks edaspidigi? Jaa
Hind kokku: umbes 6 eurot

Kanga ja Nööbi Kadaka tee kaupluses käimine on alati üks õudne tüütus, sest see on mu igapäevastest trajektooridest nii kaugel ja mul pole kunagi sinna kanti asja. Nii juhtubki, et iga kord tuleb kindluse mõttes kõik meeldiv ära osta, sest mine tea, millal uuesti viitsin selle retke ette võtta. Neljapäeval tuli sealt minuga koju lilleline trikotaaž, millest mõtlesin õmmelda ühe lebotamiseks sobiva dressika moodi toote. Muide, üritan viimasel ajal eriti organiseeritult kangašopata. Teen kodus nendest lõigetest pilti, mida õmmelda tahan ja sirvin neid siis poes, et mitte pead kaotada. Piltidele jätan ka info selle kohta, kui palju mul kangast vaja läheb. Väga eeskujulik minu meelest.

Igatahes ostsin siis selle kanga, endal mõttes konkreetne asi, mille sellest õmmelda kavatsen. Kuigi kodus jõudsin paar korda ümber mõelda, valmiski lõpuks üks eriti lohvakas Burda pusa (nr 114, 6/2014). Hea, et enne guugeldasin ja lõikeid mõõtsin, sest kuigi tegin võimalikest väikseima suurusnumbri (36), oli see mulle väga lai. Teinekord teeksin ümbermõõdu 15-20 cm väiksema ja tagaosa lühema või esiosa pikema. Praegu oleks mul nagu mingi sabakuub seljas, kuigi Silveri sõnul päriselus mulje päris selline pole.

Jumalast mõnus asi, mida kanda, kui oled kolm päeva järjest vahetpidamata söönud!

Kaelaauku kantides pidin korra juba peaaegu alla andma, aga pärast paaritunnist rahunemist ei tundunud olukord enam pooltki nii hull ja pusa siiski valmis. Päris lahe oli õmmelda midagi, millesarnast ma muidu kunagi ei kanna ja millesarnast ma kunagi õmmelnud pole. Mida ma sellega teen või kuhu ma sellega lähen, on veel lahtine. Kujutan ette, et selle võiks peale visata rattaga sõites, sest see on tagant nii pikk, et taguots on kenasti kaetud. Veel kujutan end ette sellega Helsingi lennujaamas kell kolm öösel magamas või poolsoojal suveööl Linnahalli katusel hängimas (mitte et kumbagi neist sündmustest eriti tihti ette tuleks).

2 thoughts on “Lilleline sabakuub

  1. Hahaa :D Nii äge on lugeda, et kujutadki ette, et just täpselt lennujaamas või linnahalli katusel just selle pusaga käia võiks, mul tekkis kohe äratundmisehetk, nimelt olen ma umbes iga teist suvist rõivaeset õmmeldes ette kujutanud, kuidas ma sellega just ja täpselt loomaaeda lähen, ei teagi miks just loomaaeda, vahest on see selline suhteliselt ainuke koht, kuhu suvel sellise soliidsema rõivastusega minna võiks… no et suvilas randa minnes ju ei raatsi hoolikalt õmmeldud ilusat kleiti selga panna, õhtustele üritustele-istumistele-käimistele, mida ikka ette tuleb, on need riideesemed ka tavaliselt liiga õhukesed ja siis jäävadki sellised keskpäevased rahva hulgas käimised, aga kui palju neid ikka ette tuleb, kui just loomaaeda ei lähe (mitte, et seda suure tõenäosusega üle korra-paari suve jooksul juhtuks ja mitte et ka neil juhtudel vihma sadada ei võiks). Eks muidugi saab neid asju ikka kantud ka mujal kui loomaaias, aga õmmeldes on alati selline tunne, et teen omale jälle loomaaedamineku püksid/seeliku/kleidi :D

    Like

    1. Hmm, päris hea põhjendus see loomaaed. Kuigi ma seal võib-olla vaid kord kahe aasta tagant käin, tundub, et võiksin isegi seda põhjenduseks tuua, kui midagi suvist ja keskpäevast tahaks õmmelda :P

      Like

Ütle sõna sekka!

