Me Made May ’15

“I, Esta of tegemine.wordpress.com, sign up as a participant of Me-Made-May ’15. I endeavour to wear at least one self-made garment each day for the duration of May 2015.”

Novat siis. Sellise veksli andsin täna välja Me Made May ’15’ks. Eelmisel aastal lubasin neljal päeval nädalas kanda midagi enda tehtut ja sain sellega ka hakkama. Tänaseks päevaks olen omadega nii kaugele jõudnud, et kannan pea iga päev midagi enda õmmeldut (eelnevalt kellelegi midagi lubamata). Mõtlesin siis ühe sammu veel kaugemale astuda ja ühe kuu jooksul täitsa iga päev midagi enda tehtut selga panna. Eelmisel aastal oli pilditegu ainult paras peavalu, mistõttu ei usu, et ma tänavu päris iga päev pilti tahan teha. Samas mõtlesin, et sellepärast nüüd osalemata ka ei jäta (tegelikult korraks mõtlesin ka).

Tänavuse väljakutse teeb minu jaoks põnevaks asjaolu, et nädala maikuust veedan ma reisil. Kuna kannan peamiselt mittetrikotaažist kleite, on tekkinud põletav küsimus: mis saab triikimisest. Õudne! Ma ei ole kunagi mingi muretust hipist matkasell olnud (magamiskotiga põõsas uinunud, hääletanud vms), aga muretsemine öömaja triikimisvõimaluste pärast on midagi uut isegi minu jaoks. Ja alles see oli, kui mul koduski triikrauda polnud… oh aegu!

2 thoughts on “Me Made May ’15

  1. Oh kui lahe!!! Ma veel ei ole suutnud otsustada, kas kanda iga päev midagi enda õmmeldut või 5 päeva nädalas nagu eelmine aasta… Aga ma lähen ka reisile nädalaks (kuigi ma plaanin just mugavaid trikotaažkleite jms kanda) ja no kasvav kõht teeb töö veel raskemaks. Õnneks mais ehk ei ole veel hullu :D Ma hoian sulle pildistamise osas pöialt ;)

    Like

    1. Sea ikka latt eelmisest aastast kõrgemale, väike eneseületus käib asja juurde :) Mis trikotaažkleite puudutab, siis suurima heameelega kannaksin neid isegi reisil, aga mul pole neid ja ei oska nagu õieti selliseid õmmelda ka… :(

      Like

Ütle sõna sekka!

