Mummuline kleit (Ottobre 2/2015)

Blogi jaoks piltide tegemine on parajalt lollakas protsess. Tavaline lebo laupäev, vedelen kodus, olen lõpetanud pannkoogid ja kohvi, Sillu arvab, et võiks pildid ära teha, sest midagi targemat nagunii parasjagu ei tee. Hästi, otsin kamorka tagumisest nurgast üles kasti suvekingadega, ajan jalga sukkpüksid, kammin tuka viltu, mukin näo ära. Lähme õue, maja kõrvale autode vahele pilti tegema. Piltide tegemiseks kulub paar minutit, sest mökutamiseks on liiga külm (ja ma olen jätkuvalt natuke haige). Pildid tehtud, lähme tagasi tuppa ja harilik päev jätkub. Riietun ümber, võtan huulepulga maha ja ongi kogu lugu. Õnneks läksin täna pärast jalutama ja sattusin sõbrannale külla, mistõttu mingi mõte sel silmade värvimisel ikkagi oli.

Kangas: paksem veniv puuvillane kangas
Lõige: Graphic Roses sheath dress Ottobre 2/2015
Pudi-padi: peitlukk
Ajakulu: päev ja hommik
Esimest korda kandsin:
Kas kannaks edaspidigi? Täiega jah!
Hind kokku: ei mäleta, aga tõenäoliselt 10-15 eurot, sest ostsin selle Kangast ja Nööbist allahindluse ajal

Lõppude lõpuks lõikasin kõik tükid välja ühekordsest kangast, sest ei suutnud leida lahendust üle-eelmises postituses kirjeldatud probleemile. Täppide kokkuajamisega ma oma peakest eriti ei vaevanud, lõikasin, nagu juhtus, vaatasin vaid, et esiosa keskel midagi päris hirmsat ei toimuks. Vaatan nüüd piltidelt, et pidanuks seljaosa sentimeetri või kahe jagu lühemaks tegema, aga tühja kah, teen siis järgmisel korral. Kui ringi sipelda, pole seda volti vast nii väga näha.

Üldiselt pole nagu midagi öelda. Mulle meeldib. Mõnus materjal, efektne muster, normaalne istuvus. Kui see lõige oleks indie lõige, oleks selle reklaamis kindlasti sellised fraasid nagu figure skimming, curve hugging, mind blowing jms. Lisaksin veel polka dotting. Tagasihoidlikus Ottobres oli vaid kirjas, et sobib igas eas ja vormis naistele.


10 thoughts on “Mummuline kleit (Ottobre 2/2015)

  1. Maris T

    Ehhee! Mulle meeldib see teravmeelne tähelepanek indie lõigete kohta: “Figure skimming, mind blowing…” Mina olen jätkuvalt suurte, äraproovitud ja odavate (price per pattern) lõigete sõber.

    Like

    1. Ma olen ainult mõelnud nendega sõbrustamisele… Seni pole aga juhtunud, et samal ajal 1) maldaksin nende kohalejõudmist oodata; 2) oleksin valmis raha kulutama; 3) leiaksin midagi, mida ma tõesti tahaksin. Neil põhjustel on ajakirjad ikka eriti hea diil (eriti kuna hakkan nüüd aru saama, mida ma millise ajakirja lõike puhul muutma pean…).

      Like

  2. Maimu

    Vähemasti oli taburetil neli jalga, postkastis esimest pilti vaadates kartsin juba et kukkusid lõpuks!
    Vahva kangas, kleidi tegumood on just kui sinu vormile ja eale loodud! ;)

    5- sest selg oleks võind jah tiba lühem olla :)

    Like

  3. Tõesti see tegumood on Sulle kui loodud! Ning see mummukangas teeb asja nii vallatuks! Kuidas siis on, nüüd tuleb jakk juurde?
    Jäin mõtlema, et kuigi ma lihtne naisterahvas, siis mis juhtuks, kui minu ees kõnniks nii ilus mummuline kleit oma mummuliste kumerustega Jõllaks, nii et kael kõver? :P

    Like

    1. Hahahha :D Nohhh, kui su ees kõnniks, siis ei peaks kaela kõverdama või mis :P
      Loodetavasti tuleb jakk ka, aga ma pean enne välja mõtlema, mis värvi. Jube keeruline, sest mummukangas on vähemalt või enamal määral esindatud umbes kõik värvid.

      Like

  4. Pingback: Praktiline jakike – Kohustuslik Tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

