Blogikriis, küsimus lugejatele ja kassipilt

Kui ma seda blogi kaks aastat tagasi kirjutama hakkasin, ei pidanud ma sugugi vajalikuks mõtiskleda selle üle, kas, kellele või miks seda vaja on. Esimestel kuudel oli blogil muidugi ka keskmiselt 0-3 vaatamist päevas, nii et publiku küsimus polnud seetõttu eriti aktuaalne. Aeg on edasi läinud, lugejaid on juurde tekkinud ja vahepeal olen ma internetti pannud endast kümneid kui mitte sadu pilte. Sel nädalal sain ühe kleidi valmis, aga selle asemel, et rutata seda kohe üles pildistama, hakkasin mõtlema, miks ma seda blogi üldse pean. Kas on normaalne, et ma seda teen? Mind hakkas häirima just see aspekt, et blogi peamine sisu on miljon pilti minust. Aga on siin midagi veel? Õieti, mis siin lugejate jaoks on? Sest ometi loen ma huviga teiste õmblemisblogisid, mis samuti peamiselt nende piltidest koosnevad, sest põhiline iva ja elamus, mille ma saan tuleb vist millestki muust kui pildivaatamisest. Sellepärast küsingi sinult, lugeja: miks sa mu blogi lugemas käid? Pakutud vastusevariandid peegeldavad vaid seda, miks mina teiste õmblemisblogisid loen või olen lugenud, nii et võite lahkesti oma variandi lisada.

15 thoughts on “Blogikriis, küsimus lugejatele ja kassipilt

  1. Minu meelest on täiesti normaalne, et sa seda blogi pead, endast sadu pilte üles laed ja ma leian siit nii õmblemiseks inspiratsiooni, häid ideid, mõnusa lugemiselamuse ja üleüldse on lihtsalt nii tore, et saab vahelduseks eesti keeles õmblemise kohta midagi lugeda. Peale enda näitamise, on blogi mõte ka õmblemist populariseerida :P Ma enda puhul olen avastanud, et blogi ka hea enda mälu värskendamiseks – täitsa meelest läinud, mis asju kõik kokku õmmeldud ja miks… Seega teinekord on väga mõnus enda emotsioone lugeda ja pilte vaadata (noh kui noor ja ilus sai kunagi oldud :D )… Nüüd aga näita kleit ette!

    Like

    1. Aitäh julgustuse eest :) Ma olen tegelikult nõus, et see õmblemise populariseerimine on üks blogi väljundeid. Tegelikult on see isegi päris tähtis väljund minu jaoks, aga vahel (nt siis sel nädalal) juhtub, et kui hakkad milleski kahtlema, siis muutud pimedaks kõigele, mis vastupidist väidab. Kleidist loodan kirjutada homme või ülehomme :) Pealegi, mis viga nüüd kirjutada, kui õues nii palju rohkem valgust on, et pildistada jõuab isegi pärast tööpäeva lõppu.

      Like

  2. Gerli

    Ma vihkan õmblemist. Peamiselt sellepärast, et ma ise ei oska. Aga mulle väga meeldivad sinu õmmeldud asjad, see, kuidas sa kirjutad ja Juta pildid. Ta on piltidel nii tuus. Ahjaa, sina meeldid mulle ka. Väga! :-)

    Like

  3. triin

    Palun ära lõpeta blogimist! Ja ära lõpeta õmblemist! Teist sarnast eestikeelset blogi pole mina leidnud ja mulle hullult meeldivad sinu kirjutised-õmblemised. Kui sa ei taha, ei pea ju endast pilte panema, aga õmblemisest küll! :) Ma ei tea ei tunne sind aga olen suur fänn! :)

    Like

    1. See on ikka päris naljakas, ma pole mõelnud, et mul võiks fänne olla :) Päris tore :) Aitäh! Ja tundub, et ma ikka niipea blogimist ei lõpeta, õmblemisest rääkimata.

      Like

      1. triin

        Ja veel.. Õmblesin hiljuti oma elu esimese peitlukuga kleidi, nö päris kangast (mitte trikotaažist ja overlockiga :P ). Ja olen üsna kindel, et julgus seda teha tuli sinu blogist ja sinu kleitidest. Ja mis sa arvad kelle blogi ja õpetuse abil seda tegin? :)

        Like

        1. :) Nii tore! Seda enam, et mul on praeguseks tegelikult päris piinlik selle luguõmblemise õpetuse pärast :P Tollal seda kirjutades-pildistades polnud mul ju peitluku õmblemise taldagi… Aga kena, et asja ära ajas!

          Like

  4. Mari

    Mina ühinen kõigi eelnenutega, aga eriti Triinuga. Palun ära lõpeta blogimist. Mulle tundub, et mul on mingi paha viirus kallal. Vaevalt olen mõne vahva blogija leidnud, kui see otsustab blogi kinni panna. Palun, ära sina tee seda.

    Like

  5. Tiina

    Su blogi on mu lemmik. Olen oma õmblusoskustelt Sinuga enam vähem samal redelipulgal. Sina oled õpetanud mind mitte põdema mõne viltuläinud õmbluse pärast kui ese on muidu õnnestunud ja kantav. Olen jube enda kallal norija ja tänu Sulle olen ma hakanud enda õmblustöödesse leebemalt suhtuma ja omaõmmeldud rõivaid kandma. Aitäh!

    Like

    1. Aitäh! Mul on suur rõõm kuulda, et oled leebunud oma õmmeldu suhtes. Ma olen igati arenemise ja parenemise poolt, aga mis mõtet on hobikorras millegagi tegeleda, kui peamine saadav emotsioon on rahulolematus…

      Like

  6. Maimu

    Muidugi on tore kui asjal on sisu ja selles vallas sul küll miskit puudu ei jää!

    Jutat võiks rohkem näidata…instas näiteks :)

    Mina töllerdan siin niisama ringi, tore on teada et inimesed ikka veel endale õmblevad.

    Like

    1. Ausalt öeldes kuigi ma panin kassipildid vastusevariandiks, siis ma ei plaani neid siia eriti postitama hakata :P
      Tore on see, et sa viitsid siin lihtsa inimese õmblemisi vaatamas ja lugemas käia, kuigi ise proff oled.

      Like

Ütle sõna sekka!

