45 minuti seelik

Kangas: trikookangas Abakhani riiderestide korvist
Lõige: knit pencil skirt raamatust “Gertie Sews Vintage Casual”
Pudi-padi: lai kummipael
Ajakulu: kolmveerand tundi
Esimest korda kandsin: lähen sellega täna tööle
Kas kannaks edaspidigi? Eks siis paista
Hind kokku: umbes 70 senti

Mul oli Abakhanist vaja väikest riidenutsakat, millest saaksin mütsile (mida veel olemas ei ole) voodri õmmelda. Mingite väikeste jääkide ja juppide seas sobrades leidsin aga poolemeetrise tüki tummist trikookangast. Pool meetrit on ju aga lausa seeliku jagu kangast! Kusjuures mütsi voodri jagu jäi alleski, kuigi kangas olid ühes kohas ka väikesed augud. Igatahes eile, kui olin värskelt üle elanud kõik need tunded, mida ma eelmises postituses kirjeldasin, mõtlesin proovida, kas õnnestub midagi kiiresti ja edukalt õmmelda. Mul oli kunagi juba kopeeritud trikooriidest pliiatsseeliku lõige Gertie teisest raamatust ja selle ma ette võtsingi. Seelik koosneb kahest ühesugusest tükist, ülemise serva külge on õmmeldud lai kummipael, see on pööratud pahemale poolele ja küljeõmblustes kinnitatud. Imekombel ei punninud ükski masin ega nõel mulle vastu, overlok tegi normaalsed õmblused ja topeltnõel ei jätnud pisteid vahele. Nii siis seelik vähem kui tunniga valmiski.

Ühest küljest on see muidugi selline söömist soodustav seelik, sest ma võin kinnitada, et tiheda värvliga õhtu läbi istuda ja süüa vitsutada võib päris jube olla, sellise veniva toruga on lood kindlasti mugavamad. Teisest küljest on see seelik nii liibuv, et söömisega hoogu minnes võin ma lõpuks oma väljanägemisega teistelt söögiisu ja silmanägemise ära võtta. (Väike liialdus käib asja juurde.) Täna tööle minnes plaanin midagi avaramat ülemisse otsa selga panna, võibolla siis on vähem kiles viineri tunne. Õhtul on plaanis karaskit süüa, nii et saab ka see söömismugavuse aspekt ära testitud. Näis, kuidas seelik seljas käitub, sest tegelikult tundus, et võinuks puusadest veidi laiem olla ja taljest kitsam, aga ma ei hakanud midagi üles harutama ega uuesti tegema. Ain’t nobody got time for that. Seeliku kohta, mille tegemiseks kulus vähem kui tund ja vähem kui euro, on isegi hästi, arvan ma.

7 thoughts on “45 minuti seelik

  1. Pingback: Lilleline sabakuub | Kohustuslik Tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

