Kleit “Kaksteist kuud”

Kangas: elastaaniga puuvill, vooder batist
Lõige: Burda 07/2014 #124B ülaosa + Deer and Doe Belladone seelik
Pudi-padi: peitlukk
Ajakulu: õhtu ja ennelõuna
Esimest korda kandsin: ootan alles kandmisvõimalust
Kas kannaks edaspidigi? Jaa
Hind kokku: 13 eurot

Oli vist selline muinasjutt nagu “Kaksteist kuud”, milles kuri kasuema ajas hea kasutütre südatalvel metsa lilli või marju või midagi sellist tooma. Mul oli selles marjalises ja õielises kleidis õue külma ja lörtsi sisse pildistama minnes sama tunne. Õnneks on külmetades lõbusam pildistada ja ma olen siis vähem vihasema näoga. Veidi loll olen ikkagi, sest selliste kleitide kandmisega pean veel mitu kuud ootama, aga mida ma senikaua kannan?! Mul on tegelikult isegi varutud kangast ühe või kahe talvekleidi õmblemiseks, kuid ükski lõige mu kogus pole selleks sobiv tundunud. Nii et kes teab saladust, milline on üks eriti hea talvekleit, andku teada.

Kuid jätkakem suvekleitide teemal. See on sama kleit, mille ma nädal aega tagasi õmblesin, aga ilusamast kangast ja voodriga. Õppisin tehtud vigadest ehk võtsin õlaõmblustest ja selja ülaosast veidi sisse ja asendasin lṍikekohase kandi korraliku voodriga. Pealisriie ei paista tegelikult eriti läbi ja vooder paistab täiesti läbi, aga millegipärast oli tahtmine see kleidile lisada. Kuidagi mõnus, kui kleidi all salakihid peidus on. Igatahes istuvus läks paremaks ja minu meelest on see kleit juba päris õnnestunud olemisega.

Mul on komme nädalavahetustel nii õmmelda, et alustan millegagi kas reede või laupäeva õhtul kaheksa-üheksa ajal ja lõpetan selle järgmise päeva lõunaks või pärastlõunaks. Selleks järgmiseks päevaks on aga selline Great British Sewing Bee tunne sees, sest õmmeldes tajun pidevat võidujooksu päikesega, mis ju liiga vara loojuda tahab. Tänagi oli mul õmblemisplaan nii tehtud, et enne päikeseloojangut õmmeldud, triigitud, mukitud ja pildistatud jõuaksin. Jube!

Kandiga alläär ftw! Ja nagu näha, olen libedaga jälle käpuli käinud. Täiesti haige. Samas katkine põlv on ka natuke nagu suvine värk, nii et selles mõttes sobib hästi.

Kuna ammu pole midagi päriselt õnnestunut õmmelnud, on nüüd selline tunne:

12 thoughts on “Kleit “Kaksteist kuud”

      1. Ruth

        Ma praegu mõtlen küll, et oleks pidanud mingid kartulikotiürbid kavandama :D
        Aga eks sa tead isegi, et õmmeldes võivad need tujumuutused (õnnestumised, ebaõnnestumised) olla üsna tihedas vaheldumises. Käib asjaga kaasas :)

        Like

  1. Tädi Maimu

    Ma arvan et sa pead oma saapad üle vaatama… et kas ikka on kummi tallaga. Ja need NAELAD mida kõik memmed kannavad sobiks sulle kaa XD

    Kleit on ilus, loodan et sa ei külmetanud lumehanges kepsutades.

    Ja jumala lambi küsimus, aga ega sa ühtegi juristi ei tea?

    Like

  2. See kleit istub sulle tõesti väga hästi selga! :) Muster ja värvid on nii mõnusalt suvised. Kõik blogijad näitavad viimasel ajal nii suviseid töid, et nüüd võiks see kevad ka juba peale hakata. Ma just ajan Burdast maha suvekleidi lõiget – loodame, et suvel kõik valmis õmmeldud kleidid ikka kandmist saavad! :)

    Like

    1. Mõtlesin täna sama sinu värsket kotti, Krista juunikuist tekki ja enda riidekappi vaadates :P Vähemalt on valget aega juba tuntavalt rohkem. Ja pealegi, kui näiteks lumi võib, aga ei pruugi talvel maha tulla, siis lume sulamise peale saab vähemalt küll kindel olla. Abiks seegi sel raskel ootuseajal!

      Like

  3. Nii ilus kleit! Suveni ei suudaks sellega küll kuidagi oodata. Samas rege rauta suvel.. Et siis suvel on oodata villaseid kleite? Nii oleks kõik tasakaalus. :D
    Ja tõesti, vaadates su vigastusi, tekib tahtmine sulle need memmede “kassikäpad” kinkida.
    Ja see keerlev Homer oli nüüd tempel mällu igaveseks. Iga kord, kui ta keerlemisega õigesse kohta jõudis, tekkis mul hirm, et kas midagi on näha ka.. No umbes nagu sellel moeshow-l:http://naine24.postimees.ee/3067645/pariisi-meeste-moenadalal-kandsid-moned-modellid-liiga-paljastavaid-roivaid

    Like

    1. Oumaigaad! Need moodsad mehed olid küll sellised, et once you see it, it can’t be unseen :D
      Kassikäpad võiks ju olla hea mõte, aga ma olen kogenud kukkuja ka kevadel, suvel ja sügisel, nii et neist ei pruugi eriti kasu olla. Sama hea mõte on ka villaseid kleite õmmelda suvel, aga ma eriti ei usu, et õndsat suveaega talveriiete õmblemisega rüvetada tahaks :P

      Liked by 1 person

      1. Nojah, siis komistaks veel raudpolt nii, et need kassikäpad jääksid põlve alla.. :P
        Ja need moodsad mehed olidki tempel mällu igaveseks. Ma juba mitu päeva loodan õhtuti, et uni möödub ilma nendeta.. :P

        Like

  4. Pingback: Trikotaažist raglaanpluus. Lilledega. | Kai-Epp õmbleb

  5. Pingback: Lilleline talvekleit | Kohustuslik Tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

