17. kleit

Kui ma pildil vagusi olnuksin, poleks kõhu peal neid kortse, ausõna
Kui ma pildil vagusi olnuksin, poleks kõhu peal neid kortse, ausõna

Kangas: polüester kohtub elastaaniga
Lõige: Wiggle dress (Gertie’s New Book For Better Sewing)
Pudi-padi: peitlukk
Ajakulu: 6-7 tundi
Esimest korda kandsin: Kavatsen seda aastavahetusel kanda
Kas kannaks edaspidigi? Jaa
Hind kokku: 17.50

See viitab kindlasti mingitele kompleksidele või emantsipeerimatusele, aga mulle meeldib vähe ruumi võtta. Selles valguses on wiggle dress täiuslik valik, kuna lühidus ja liibuvus teevad mind nii väikseks kui vähegi võimalik. Olen lõike istuvusega nii rahul olnud, et peale kere- ja seelikuosa lühendamise pole ma kunagi vaevunud seda muutma. Tänane versioon on vist juba kuues või seitsmes, mille ma õmmelnud olen, mistõttu oli kogu õmblemisprotsess tuttav ja läks üsna ludinal. Põhjendamatult tekib sellistel kordadel alati tunne, et kohe läheb pekki, sest ei saa ju lõpuni kõik hästi minna, aga õnneks on see hirm ratsionaalselt põhjendamatu. Kõige eelneva pärast polegi nagu midagi rohkem öelda. Olen tulemusega väga rahul. Alguses tahtsin küll 3/4 pikkuses varrukaid teha, aga esiteks oli kangas vaid 125 cm lai ja teiseks sai see poes otsa, nii et tuli leppida sellega, mis pildil näha on. (Niigi tuli esiosa tükid vööjoonelt pooleks lõigata, sest muidu polekski seda lõiget kasutada saanud.) Kangas on seestpoolt ümberpööratud värvides ehk valdavalt kuldne, mis toob millegipärast meelde 90ndate koolilõpukleidid…

Lõpuks ka pilt, millel on näha, mis värvi see kleit tegelikult on.

Kanga parem pool on katsudes kuidagi mõnusalt sametjas ja kriidiga jooni tehes tundus, nagu kirjutaksin tahvlile. Praegu tundub, et selle aasta lemmikkleit. Eks paista, kuidas seda kanda on. Igatahes peate uskuma, et tegelikult on kleit palju kenakesem, lihtsalt tubastes oludes oli valgusega kehvasti ja lumesajju ma nüüd ka pildistama ei lähe.

Kohustuslik Jutaga pilt
Kohustuslik Jutaga pilt

7 thoughts on “17. kleit

  1. Tädi Maimu

    Oo mis kangas! Mulle tundub et see just sinu jaoks sobiv pikkus ;) teeb sind pikemaks.

    A mis seal luku juures toimub? Üks pool pikem kui teine?

    Like

    1. Nüüd tuleb vaid välja selgitada, kuidas see pikkus päriselus sobib ehk kas õnnestub siivsalt saapaid jalga panna või istuda jne.
      Luku juures jah on üks pool pikem kui teine. Piinlik lugu. Väike möödalask luku õmblemisel. Vaatasin praegu, kas veits sudides saab seda kohendada, aga mingi 3 mm on ikka mööda.

      Like

      1. Tädi Maimu

        Saabaste jalga panemiseks istutakse või pööratakse oma ahter seina poole ;) ja istumisel varjab ju tool ära ning tõeline naine istub alati jalad koos!
        Ooo Printsessi Päevikud!!! See koht kus neiut treenitakse! Vaata UTubist kas on see koht üleval :D

        Mhm knowledge of teen movies I has!

        Katsu see pikem pool lihtsalt allapoole pöörata/keerata ja triigi üle, peaks aitama

        Like

        1. Ma ei viitsinud kogu filmi läbi vaadata, et teada saada :P Aga guugeldamisel selgus, et “Princess Diaries” õpetab, et ankles crossed ;) Ja vist peavad jalad viltu olema. Huvitav, miks ma enne seda probleemi guugeldanud pole!

          Like

Ütle sõna sekka!

