Südatalvine suvekleit

Kangas: midagi puuvillast ja defektset Uuskasutuskeskuset
Lõige: 
Deer and Doe Belladone
Lõige aastast 2013
Pudi-padi: peitlukk
Ajakulu: pool päeva
Esimest korda kandsin: polegi kandnud veel, liiga suvine detsembris kandmiseks
Kas kannaks edaspidigi? Jah!
Hind kokku: umbes 3 eurot, ma arvan

See on mul kolmas kord Belladone lõike järgi kleiti teha. Esimesel korral tegin suuruse 40 ja see oli veidi liiga avar, teisel korral tegin suuruse 38 ja elu esimese FBA, kuid siis jäi midagi selja pealt pahasti. Paraku ei saanud ma seda FBA-ga kleiti selga proovida, et selle defekte meenutada, sest olin selle Uue Maailma festivali ajal maha müünud. Mõtlesin, kui halb see ikka olla sai, ja tegin lihtsalt nii, nagu lõige oli. Ülevalt jäid need kolmnurksed asjad ikkagi kuidagi plödilt ja lõdvalt, aga ei viitsinud ka midagi ümber tegema hakata, sest see kleit oli mõeldud reedeõhtuseks lõõgastusõmbluseks, mis pidi sujuma ja stressi maandama (kusjuures nädalavahetus jätkus nii, et kahel järgmisel päeval õmblesin kokku umbes kahe tööpäeva jagu). Ei saa täpselt aru, kas olen paksemaks läinud või tundub kleit seljaosas liiga liibuv seepärast, et käsi taskuis hoian ja midagi sikutan. Loodan viimast!

Kangal on mingi värvidefekt, sest osa kangast on heledam kui ülejäänu. Aga see ei tee kleiti minu meelest koledamaks või halvemaks.

Seekord olin targem ja kasutasin diagonaalkantide õmblemisel mingisugust presstalda, mis võimaldas servast kindlal kaugusel õmmelda. Üsna ootuspäraselt tegi see õmblemist kõvasti lihtsamaks ja võib-olla ma enam ei vihkagi diagonaalkante!

Eelmisel talvel õmblesin ma kleidi, millest sai üks mu lemmikuid suvekleite. Ei söanda uskuda, et selle kleidiga nii hästi läheb, aga kandmist leiab see kindlasti, tuleb ainult mustade sukkpükste hooaeg üle elada.

10 thoughts on “Südatalvine suvekleit

  1. Tädi Maimu

    Selg liiga pikk, sellest ka need voldikesed. Inglise keeles äkki sway back adjustment?
    Eks need special tallad ole vahvad! Ma siin ei suuda otsustada kas teha endale kingitus ja raisata 60€ 28le press tallele või mitte. Ei tea kas kasutan neid kõiki või mitte

    Like

    1. Ma olen esiosaga alati nii ametis, et selg jääb teenimatult tähelepanuta! Aitäh vihje eest, Maimu!
      No kui kõike ei söanda kohe kinkida, kingi pool :) Ja võibolla lase ülejäänud pool kellelgi teisel kinkida :)

      Like

      1. Tädi Maimu

        Ma ommikul unise peaga Jutat ei märganudki! Hehe!
        Ma just põen selja pärast rohkem. Sinna hästi ei näe ka ise. Ja siis pingutan topelt üle :)

        Like

  2. Maris T

    Mulle meeldib eestvaade! No võib-olla väga professionaalse silmaga vaadates võib norida horisontaalsete voldikeste kallal, aga mulle meeldib just kleidi siluett ja proportsoonid Sinu seljas. Täpselt õige pikkus ja õige kujuga seelik ning minimalstlik stiil laseb Sinul endal kleidi sees hästi välja paista:-)

    Like

    1. Aitäh ja norida võib muidugi, selleks mul blogi üldse ongi. :) Väljaspool internetti ei puutu ma eriti kokku inimestega, kes taipaks sellistele vajakajäämistele tähelepanu pöörata :P

      Like

  3. No see on üks ütlemata äge kleit! Ma tahaks ka endale sellist kohe :) Ja miks mitte talvel kanda? Ma paneks mustad sukad ja musta pikkade käistega pluusi alla :P (kui kangas just üdini suvine pole).

    Like

    1. Aitäh! Kusjuures väga hea mõte midagi kleidi alla panna. Ma mõtlesin vaid, et mul pole sobivat kampsikut peale panna, aga alla küll midagi leiaks. Kangas on iseenesest piisavalt paks, et talvel kanda. Ikka päris lahe, kui õnnestub poolkogemata hästi odavalt ja kiiresti üks eriti lahe kleit valmis visata!

      Like

Ütle sõna sekka!

