Mida vanem eit, seda roosam kleit

See on naljakas pilt, sest tundub, nagu need ei oleks üldse minu jalad või siis justkui jalad tuleksid kõhust välja
See on naljakas pilt, sest tundub, nagu need ei oleks üldse minu jalad või siis justkui jalad tuleksid kõhust välja

Kangas: Stretštaft
Lõige: raamatust “Gertie’s New Book for Better Sewing” wiggle dress
Lõige aastast 2013
Pudi-padi: lukk
Ajakulu: paar õhtut
Esimest korda kandsin: rahvusraamatukogu katusel
Kas kannaks edaspidigi? Jah!
Hind kokku: Umbes 24 eurot

Ostsin selle stretštafti jupi Kangast ja Nööbist hetkeemotsiooni ajel, mõtlemata pikemalt, mida või kuidas ma sellest õmblen. Aga siis kutsus Katrin mind oma sünnale ja kui ma kutsest õigesti aru sain, tundus paslik saabuda efektse kleidiga. Otsustasin õmmelda vana hea wiggle dress‘i, sest teadsin, et see mulle selga läheb. Kahjuks ei mõelnud ma pikemalt asjaolule, et kangas venis millegipärast pikisuunas, mitte laiusesse. Oleksin ma sellele mõelnud, lõiganuksin kleidi teistpidi välja, aga noh, on, nagu on, eksole! Sissevõtete õmblemine oli tänu kanga venimisele paras piin, aga oleks saanud ka hullemini minna. Ka triikimine oli paras õudukas, sest kangas paistis olevat aldis sulamisele. Kuid lõpp suht hea, kõik suht hea. Kleit läheb selga ja läigib ning helkleb nii palju, et sellega kannataks ehk Kuku klubissegi minna. See on ikka mõnus õmblemise juures: mõtled, et õmbled omale neoonroosast taftist liibuva kleidi ja… õmbledki!

Ei tea, kas on rindade juurest kitsas? Mis need kortsud teevad seal?
Kahtlustan, et varrukad on veidi laiad. Ma millalgi tegelen sellega, ausalt.

3 thoughts on “Mida vanem eit, seda roosam kleit

  1. Pingback: Kleit, milleta maailm oleks võib-olla ilusam koht | Kohustuslik tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

