Kahekuuse hilinemisega Oonapalooza

Paralleelmaailmas, kus mu mõtted on kooskõlas mu tegudega, kannan ma üheksa juhul kümnest värvilisi riideid. Värvilised riided on lihtsalt lõbusamad ning paistavad eriti sügistalvisel perioodil teisigi inimesi lõbustavat. Paraku selles maailmas, kus ma päriselt elan, ei väljendu mu mõtted alati tegudes ja ma käin sageli ringi mingites tumedates hõlstides. Sellepärast vaatan ma alt üles Oonaballoonale (kuigi pikem ta minust vist ei olegi). Oonaballoonal on alati kirjud ja värvilised riided ning rõõmus nägu (samuti valdkond, milles mul on kõvasti arenguruumi). Juulis korraldati internetis selline ettevõtmine nagu Oonapalooza. Inimesed õmblesid omale Oonast ja tema loomingust inspireeritud rõivaid ning Oona valis siis nende seast oma lemmikud. Kõik see juhtus juulis ja augustis, nii et ma olen küll lootusetult hiljaks jäänud, aga miks mitte inimesi hea sõnaga meeles pidada ka konkursi- ja sünnipäevadevälisel ajal!? Igatahes, Oona on inspireeriv ning mõtlesin tema peale kohe, kui Kangas ja Nööbis kreisikirjut kriiskavvärvilist kangast nägin. Kuna Oona on mulle muidugi täiesti võõras inimene, siis võib see õhkamine juba veidi imelikuks minna, nii et rääkigem edasi kleidist.

Chronic bitch face in action

Kangas: Stretšsatiin (polüester, puuvill, elastaan)
Lõige: Shift dress raamatust Gertie Sews Vintage Casual
Lõige aastast 2014
Pudi-padi: lukk
Ajakulu: pool laupäeva
Esimest korda kandsin: Käisin pilte tegemas ja nägin Pauli ja Rauli, kes pidid hakkama õlut jooma ja jalgpalli vaatama
Kas kannaks edaspidigi? Jessss
Hind kokku: Umbes 22 eurot

See kleit on mu esimene raamatust “Gertie Sews Vintage Casual”. Õmblesin ja soigusin kõik see aeg Sillule, kui tore see raamat on ning kui palju ma Gertiet jumaldan. Nagu siin ennegi kirjutanud olen, armastan Gertiet paljuski seepärast, et ta raamatutes on selline suurustesüsteem, mis mulle eriti hästi sobib. Ei enne ega pärast pole juhtunud, et kõik mu mõõdud ühe suurusnumbri sisse mahuvad. Gertiel on aga süsteem, mis sobib just neile, kel puusad tavaliselt taljest number suuremad on. Samuti mahuvad tema lõigetesse C-suuruses tissid. Woohooo! Nii oligi, et lõikasin välja suuruse 6 ja tegin vaid ülaosa sutsu lühemaks. Piltidel pole eriti hästi näha, kuid tegelikult võinuks kaenla alt natuke kitsam olla. Aga kokkuvõttes olen rahul. Ma ei tea, kas teile ka nii tundub, aga mulle näiteks paistis, et seljaosa istus kohe eriti hästi. Ei kiskunud kuskilt ega lötendanud.

Mu haip võib üsna lollakalt kõlada, sest see on tegelikult väga lihtsa lõikega kleit ja võib tekkida (põhjendatud) tunne, et kas siis selleks oli tarvis terve raamat osta… Huvitavapoolsed detailid olid ainult French dart‘id, mis esiosa vormisid. Kuna nende õmblemine võtab palju vähem aega kui nende kaheotsaliste vertikaalsete sissevõtetega mässamine, rõõmustas see asjaolu mind väga. Raamatus oli kleit koos Peeter Paani kraega, aga ma ei tahtnud seda, tundus kuidagi liiga 2011. Ostsin nöörkanti, et seda pea- ja kaenlaaukudesse paigaldada, aga kogemata õmblesin paar kohta liiga vara kinni ja pärast overlokitamist ei viitsinud harutamisega vaeva näha. Nii et see rong läks kuidagi mööda, kui oli võimalik kanti paigaldada.

French dart

Ühesõnaga. Lõbus kleit, mis on piisavalt lihtsa lõikega, et kangas kenasti välja paistaks.

Ma mõtlesin, et võiks iga kord siia pilte postitades jagada ka üht amüseerivat, aga mitte tingimata kauneimat fotot. Siin olen siis grumpy cat‘i näoga lehti peksmas

7 thoughts on “Kahekuuse hilinemisega Oonapalooza

  1. sb

    Tahtsin kommenteerida, aga pea hakkas mustri virvarrist ringi käima ja esimese pildi pilgust tulenev ättituud tabas mind niimoodi, et kukkusin tooliga ümber. Nüüd, uuesti laua taha roninuna ja veidi toibununa söandan öelda, et pildistamine pidanuks toimuma esmaspäeval, sest siis läheb tuuliseks ja need lehed võiks kõik ümber sinu õhus hõljuda. Aga ma jään ka ootama värvide kaskaadi, mis tabab seda kleiti tantsuplatsil ja diskotulede käes ringi vehkides. Epileptikutele varajane hoiatus!

    9/10

    P.S. See kleit ja sinu vahepealne viide jalgpallile tuletas mulle meelde aga sellise tegelase: lubage tutvustada – Jorge Campos – mees, kes paistis platsil silma ka siis, kui suurt midagi ei teinudki.

    https://www.google.ee/search?q=jorge+campos&client=firefox-a&hs=hZ9&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ECsfVOHHK43uaPfYgKgI&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1440&bih=773#facrc=_&imgdii=_&imgrc=BTZFSUi2ugazzM%253A%3BWMi4aYWR3N247M%3Bhttp%253A%252F%252Fblogs.20minutos.es%252Fquefuede%252Ffiles%252Fcampos1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fblogs.20minutos.es%252Fquefuede%252F2008%252F10%252F30%252Fquao-fue-de-jorge-campos%252F%3B286%3B399

    Like

    1. Tänan väga! Tekib ainult küsimus, et kui nii algelise siluetiga kleit saab 9/10, siis mis hakkab toimuma edaspidi, kui siia peaksid ilmuma kleidid, mille lõige on sama peadpööritav kui selle praegu kleidi kangas.

      Like

      1. Kes see viitsib luurata, kui saab pauguga ukse lahti lüüa ja hõisata, mina tulin! Seda ka tegema ei pea, kleit teeb seda sinu eest. Ah, kadedus minu sees räägib! Kaua võib kadetseda, tegutsema peaks..

        Like

        1. Muide, ma arvan, et sellise kleidi õmblemine annaks paugupealt vastused ka kõigile eksistentsiaalsetele küsimustele, mida nägin täna sind Facebookis küsivat. (Vähemalt mul endal on küll suured ootused selles osas, mis kõik juhtuma hakkab, kui ma selle omale selga ajan.)

          Liked by 1 person

  2. Pingback: Reedene heietus | Kohustuslik tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

