Tulede ja viledega seelik

Mida kõike ära ei jõua teha, kui terve nädalavahetus kainena kodus istuda! Vapustav! Siin on minu nädalavahetuse õmblemise tulemus: seelik “Tuled ja viled”.

Kangas: Villane (aga vist oli polüestrit ka sees) kangas Abakhanist, viskoosvooder ja osa voodrit mingist teisest libedast materjalist
Lõige: Voltidega seelik ajakirjast Käsitöö talv 2013/2014
Lõige aastast 2013/2014
Pudi-padi: lukk, liimiriie, vilt, litrid, pärlid
Ajakulu: reede õhtu ja terve laupäev
Esimest korda kandsin: käisin pilte tegemas ära ja siis panin kappi talve ootama
Kas kannaks edaspidigi? Täiega!
Hind kokku: Umbes 15 eurot

PS Voodri paigaldamisel kasutasin Sunni tehnikat, taskute paigaldamisel Tasia oma, sest ma lihtsalt ei viitsinud tekstilisse juhendisse süveneda.

Tähelepanelik pikaajaline lugeja mäletab, et käesoleva aasta märtsis sain maha barokihõngulise voltidega seelikuga. Siin on sama Anu Kaelussoo disainitud lõige uues talvises kuues. Ma ei olnud midagi ammu õmmelnud, mistõttu on eriti suur rõõm tõdeda, et kõnealust õmblustööd tegin ma kohe eriti korralikult ja hoolikalt. Eelmisel korral õmmeldes jätsin voodri ära ning ajasin midagi segi ja pidin seepärast luku külje peale õmblema ja taskud ära jätma, rääkimata vildist aplikatsioonist, mille tegemist ma isegi ei kaalunud. Seekord on seelik kõigi tulede ja viledega. Ainus eriti ebaprofessionaalne värk on asjaolu, et vaatamata juhiste järgimisele ei jätkunud voodririiet, mistõttu on seljaosa vooder ühest riidest ja esiosa vooder teisest. Aga ega pole kellegi asi mu seelikualuseid kangaid uurida, nii et ma ei põe.

Ujee, näete, mul on uus soeng, mille kelmikad kiilad kõrvatagused pildil eriti välja ei paista. Siiani lemmikud kommentaarid mu fassongi kohta: “Lahe müts”, “Badass”, “Sa pead nüüd olema malbe ja meelas, mitte nii karm, muidu hakkavad lesbid kangesti külge ajama”, “It makes you look like the young Morrissey in The Smiths! Why did you do that to yourself?”

Silmatorkavaim tuli ja vile on muidugi suurejooneline vildist, litritest ja pärlidest tehtud aplikatsioon. Selle tegemine oli küll võrdlemisi lihtne, aga üsna ajamahukas. Mõtlesingi, et kui oleksin selle nokitsemise jätnud lõpuks, kui kogu seelik valmis on, poleks vist küll viitsinud. Aga nüüd esimese asjana tehes ei olnudki kõige õudsem. Kui ära väsisin, käisin jooksmas (!!!) ja jalutamas (hüüumärkideta) ning hakkas kohe parem. Litreid ja pärle kinnitades oli vaatamata oma üsna väikestele kätele tunne, nagu mul oleksid poksikindad käes ja üritaksin sedasi tikku süüdata. Suurim hirm oli, et tulemus näeb välja nagu 3. klassi lapse tööõpetuse kodutöö hindele 4 kahe miinusega, aga mulle vähemalt tundub, et suutsin seda efekti vältida.

Kahjuks ei õnnestunud pildile jäädvustada ühegi elemendi õiget värvi. Lill on lillakashallist vildist, litrid on hõbedased ja pärlid tumelillad.

Üks kitsaskoht seelikul siiski on. Taskuava ei ole eriti nähtamatu. Tegin seal mingi valearvestuse, aga ei viitsinud midagi harutama hakata. Selle villase riide seest ei leia ju üldse ühtegi niiti üles ja mõtlesin, et see ei ole seda harutamise vaeva väärt. Ega keegi peale õmblemisnohkarite aru ei saa nagunii ja kuigi mu enda südametunnistus peaks selle pärast kindlasti tunda andma, ei tunne ma midagi.

tasku
Ma ei saa aru, miks mu rinnad algavad kõhu juures, ma ei ole ju nii vana veel.

Nüüd jääb üle vaid külmemaid ilmu oodata, sest praegu tundus sellega natuke liiga soe. Samas päris mõnus kanda vahelduseks seelikut, mis ei anna seltskonnas kellelegi põhjust kraaksatada “Esta, su aluspüksid paistavad!”.

Mõtlesin, et üritan lugejatele meelelahutust pakkuda ja poseerin kuidagi tavalisest teistmoodi, aga sellest ei tulnud midagi välja. :(

Kuus asja veel ja olengi oma vastlalubaduse täitnud :P

14 thoughts on “Tulede ja viledega seelik

  1. Tädi Maimu

    Na kus küll mõni ikka viitsib!!!

    Soeng on kah lahe! Mul oli sarnane 90nendatel! Siis küll keegi lesbidest mulle hirmu jutte ei rääkinud!!!

    Like

  2. Mmmm, talv tuleb, jee! Seelik on täiesti vinge, just sobilik villaste sukkpükstega ja talvesaabastega kandmiseks. Igaljuhul väga vahva, et loominguline kriis on ületatud ning erilised plusspunktid jooksmise eest! :D

    Like

    1. Tahtsingi eile pildistamiseks saapad jalga panna, aga lambavillase voodri jaoks oli ikka liiga soe ilm… Jooksmise asjus on vara kiita, kiida siis, kui olen ütleme viis korda käinud :P

      Like

      1. No ma siis jään viite korda ootama! :D Ma ise üritan ka endale taas jooksurütmi tekitada, vahepeal oli laiskus niiiiii suur. Vööümbermõõdule mõjus miskipärast. :P

        Like

        1. On tore, kui õmblemisalane tugirühm siin internetis töötaks ka spordialase tugirühmana :P Tuleb aint üle saada sellest tundest, et spordile kulutatud aeg on raisku läinud õmblemisaeg.

          Like

          1. Tegelikult on aga nii, et kui ikka stabiilselt sporti teha (jooksmine on selles suhtes üks efektiivsemaid ja lihtsamaid võimalusi), siis jaksab muus elus ka rohkem teha. ;) Ma ise tunnen seda ikka ja jälle (aga ikka ununeb vahepeal korralikult trennitamine ära, kuid luban endale, et olen edaspidi tublim). Head tarkust jooksmise kohta olen mina (ja nii mõnigi mu tuttav) saanud siit: http://heidi.tarkpea.ee/trenn/jooksmine/ :)

            Like

  3. Elsa

    Väga äge seelik! See on nüüd selline, et tuleb peaaegu isu laua alt õmblusmasin välja tuua. Kui ma juba üle mitme aasta kudukrambist vabanesin, siis õmbluskramp võiks ju ka järgi anda.
    Poele enam ei looda, sest nüüd vist viisaka pikkusega kaharamad seelikud ei ole in. Aga päris jupatsiga ei sobi akadeemilises õhkkonnas tõsist tööd teha :)

    Like

      1. Elsa

        Ei-ei, kui ma laua alt laua peale tõstan, siis tuleb heakorrapolitseinik T ja nõuab aru ;)
        Kramp tuleb ikka täie motivatsioonipuhanguga ületada. Selleks on vaja vastkorralikku dopingut mingi hea mustri või hädavajaduse näol…

        Like

          1. Elsa

            Ai, see pärast pikka aega soojenduseks ei sobi, enne tuleks ikka vormi ajada – herr politseiniku jaoks on ju ihuõmblejate latt kõrgel :)

            Like

  4. Pingback: Lilleline talvekleit | Kohustuslik Tegevusvabadus

  5. Pingback: Polegi ammu virisenud – Kohustuslik Tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

