Kioskist “Kleidid, koogid, moosid”

Appi, kui väsinud ma olen. See festivalivärk (või siis vahuvein või Ennu Ratas, hõkk) võtab ikka läbi. Magada pole ka väga saanud. Aga oli muidugi tore. Gerli müüs maha kõik oma moosid, Janika tehti tühjaks banaanileivast ja mõnes riideasjast, üheksa minu õmmeldud asja leidsid endale uue omaniku. Natuke on kahju, aga peamiselt on muidugi hea meel. Päris imelik, kuid samas lahe oli näha võõraid inimesi minu tehtud asju kandmas. Kui ma peaks kedagi edaspidi peol või tänaval minu kleidiga nägema, tekiks ilmselt soov tere öelda või teda kleidisabast sikutada. Kahjuks jäi mul nägemata kassikleidi ostja. Kuulu järgi oli kusagilt kaugusest kleiti märganud keegi plaatinablond 10-sentimeetriste kontsadega pikka kasvu naisterahvas, kes kohale sööstnuna selle pikemalt mõtlemata ära ostis ja siis seitsme tuule poole kadus. Igatahes mõnusat kandmist talle! Palju küsiti muidugi, kas ma õmblen teistele (tundus, et seda eeldati millegipärast) või ainult endale. Eelmisel päeval käis mul isegi naabrinaine külas müüki paisatavaid kleite vaatamas ja uuris, kas ma talle midagi õmbleksin. Pean tunnistama, et vaatasin teda siis kohe selle pilguga, kuivõrd ta keha minu omaga sarnaneb, sest ma ei väsi ühelegi potentsiaalsele tellijale selgitamast: lõikeid tuleb timmida kandjale sobivaks, aga ma oskan timmida ainult enda kehale. (Viimasel ajal isegi mitte eriti seda.) Mis veel hullem, mul pole vähemalt praegu ka erilist huvi selle õppimisega tegeleda. Nii et eks siis paista. Iseenesest on muidugi lahe teistele rõõmu teha. Üks lahe asi meenus veel. Salme ostis oma õele seeliku, mille olin õmblusringis õmmelnud. Sel on teatavasti kõik servad diagonaalkandiga kaetud, nii et näeb selline üsna igikestev välja. Olin selle hinnaks pannud 6, aga päev oli juba lõppemas ja ütlesin, et annan neljaga ära. Aga Salme ei olnud nõus! Maksis hoopis viis. Rääkis, et ta teab, kui palju aega ja vaeva õmblemine nõuab. Lahe!

Järgmises postituses kirjutan sellest, miks ma midagi õmmelnud ei ole. Seniks võite külastada meie Facebooki lehekülge. Plaanin sinna postitada eelkõige põnevaid asju, mis blogipostituse mõõtu välja ei anna, aga mida tahaks teistega jagada.

Müüdud riided
Müüdud riided

2 thoughts on “Kioskist “Kleidid, koogid, moosid”

  1. Pingback: Klassikaline aastalõpupostitus | Kohustuslik Tegevusvabadus

  2. Pingback: Eelinfo seoses Uue Maailma tänavafestivaliga | Kohustuslik Tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

