Kohustuslik Tegevusvabadus Uue Maailma tänavafestivalil!

6.–7. septembril toimub Tallinnas Uue Maailma tänavafestival. Koidu 76 aias seab end sisse Kohustusliku Tegevusvabaduse naiskond koosseisus mina ja Janika. Hangeldame nii enda kui ka teiste tehtud riietega. Ma isiklikult müün maha mõne toreda kleidi, mis on mulle armas olnud, kuid leian, et mul on aeg minna edasi. Osa kleite varustan QR koodidega, nii et uus omanik võib otsemaid end blogisse klikata ja kleidi sünniloost lugeda! Janika teeb müügiks ka banaanileiba. Peale meie seab end hoovis sisse ka Gerli oma vürtsika moosiriiuliga. Gerli on meie sõbranna teisipäeviti kogunevast Tegemisklubist, mille raames me mõnekesi käsitööd teeme, sööme-joome ja Rasmus Mägi pilte analüüsime (oih, ütlesingi välja). Tulge siis meiega hängima ja juttu rääkima! Ja kui kõht tühjaks läheb, minge mu venna ja ta sõprade burksipuhvetisse Uue Maailma aeda.

Panen siia ka pildi, millel on näha maja, millest vasakul asubki meie tagasihoidlik aiake. Müüki läheb ka pildil olev kleit!

2 thoughts on “Kohustuslik Tegevusvabadus Uue Maailma tänavafestivalil!

Ütle sõna sekka!

