Kolmas paar lühkareid

Neljapäeval läksin tööle, must H&M-ist (ärge näkku lööge) ostetud kleit seljas. Sekretär oli šokeeritud, sest on harjunud mind värvilistes riietes nägema. Meeskolleeg H. tundis huvi, kas mul on mingi mure, et must kleit seljas on. No jeebus! Läksin siis koju ja asusin selle peale karjuvkollasest kangast kolmandat paari Maritime šortse välja lõikama. Poole lõikamise peal pidin pausi tegema, sest läbi astus R., kelle kallid poepüksid lagunesid. Õmblesin siis neid veidi kinni ja panin nööbi tagasi ette. Pärast seda saabus Liisi, kes soovis mu overlokki ekspluateerida. Huvitav või õieti naljakas on see, et Liisi pole niisama blogilugeja, ma täitsa tunnen teda, küll aga polnud ta mul enne külas käinud. Aga ta põhimõtteliselt teadis, et mu overlokipudi läheb selle ees avanevasse sahtlisse, sest mul on sellest blogis pilt olnud. Pani mõtlema, mida ma oma kodust siia veel jäädvustanud olen. Ühesõnaga oli selline õmblusküllane õhtu, kuigi ma ise sentimeetritki ei õmmelnud. Kuid siin on siis kolmas paar lühikesi pükse.

IMG_6794

IMG_6776

Kangas: Ühelt poolt kollane, teiselt poolt kollasekirju puuvillane kangas Uuskasutuskeskusest
Lõige: Grainline Studio Maritime Shorts (suurus 4/6, ei teinud seekord mingeid full butt adjustmente ega miskit, sest ei viitsinud)
Lõige aastast 2012
Pudi-padi: lukk, haagid, diagonaalkant
Ajakulu: neljapäeval pool tundi, reedel neli tundi, täna ehk laupäeval J. M. K. E. albumi “Külmale maale” ja “Õhtumaa viimased tunnid” jagu, lisaks üks osa Simpsonite 4. hooajast
Esimest korda kandsin: käisin poes jäätist ostmas
Kas kannaks edaspidigi? Jaa!
Hind kokku: Umbes neli eurot, veidi vähem vist. Põhiline papp läks kandi ja haakide alla.

Andis tunda, et õmblen sama lõike järgi juba kolmandat korda. Kuna aega oli ja ei pidanud rapsima ega kiirustama, laabus kõik üsna kenasti. Ei pidanud suurt midagi üles harutama, ei õmmelnud kogemata esiosa tagumiku külge kinni (siiani on juhtunud vist igal korral pükse õmmeldes), taskud tulid normaalselt välja, kantimine ei läinud eriti pekki. Praeguseks olen ka harjunud Grainline Studio mõneti harjumatu õmblusvaruga, mis on 1/2″ ehk 1,27 cm. Aga iga kord pükse või seelikut õmmeldes meenub, miks kleiti on palju parem st lihtsam õmmelda: kleidil ei ole seda lollakat värvlit. Vot selle õmblemist ma tõesti ei salli. Kuigi olen selleski vallas veidi vilunum kui kas või pool aastat tagasi. Egas midagi, harjutamine teeb meistriks!

Pükste (ja tegelikult ka seelikute) õmblemisega on see häda, et nende kandmiseks peab olema ka midagi, mida üles otsa selga panna. Aga mu riidekapp on nii kleidikeskseks muutunud, et särkide-pluusidega on täiesti kitsas käes. Siinsetel piltidel on mul näiteks seljas ema pluus, mil on aastaid vähemalt kolmkümmend turjal. Nii et näis, kas edaspidi hakkan pluuse õmblema või naasen kleitide juurde.

4 thoughts on “Kolmas paar lühkareid

  1. Kas sai nii perfektne, et järgmine kord võtad uue lõike või tuleb vol4 ka? :D Igaljuhul püksid nii vallatukollased, et kui mulle oleks tänaval sellised vastu jalutanud, oleksin järele vaadanud. :D Punapäid ma niikuinii vaatan, siis oleks muidugi dilemma tekkinud. :P
    Tegelikult see päris hea mõte nii ühe lõike järgi mitu korda proovida. Saab see asi nii käppa, et teised lõiked ka lihtsamad.. :)

    Like

    1. Ma mõtlesin uurida, kuidas see lühikeste pükste lõike pikaks tegemine käib. Võibolla õnnestuks selle järgi paar sügispükse ka teha. Sest tõesti, kui tehnika juba käpas ja enam ei pea manuaalist vaatama, kuidas lukku paigaldada, läheb õmblemine kiiremini ja tulemus näeb kuidagi selline sujuvam välja.

      Like

  2. Maris

    Kaks mõtet. Esiteks, praegusete palavate ilmadega on lühikesed püksid kõige õigem riietusese, pikemate riietega võib kuumarabanduse saada. Ja teiseks, mulle avaldab tohutult muljet see kui kiiresti sa õmbled. Mõned loetud tunnid — ja ongi püksid valmis!

    Like

    1. See kiirus on muidugi suhteline :) Kui loen teistest blogidest mingitest ühe-õhtu-õmblemisprojektidest, siis mina pole kunagi ühegi asjaga nii kiiresti ühelepoole saanud. Teine asi on see, et kui on järjest ütleme viis tundi aega, jõuan vähemalt mina palju rohkem ära teha, kui viiel järjestikusel päeval iga päev tund aega õmmeldes.

      Like

Ütle sõna sekka!

