Teisest lühkaripaarist

Kangas: Triibuline puuvillane Kangast ja Nööbist
Lõige: Grainline Studio Maritime Shorts
Lõige aastast 2012
Pudi-padi: lukk
Ajakulu: ilgelt kaua
Esimest korda kandsin: poes kanakoibi ostmas käies
Kas kannaks edaspidigi? Ju ma ikka kannan jah
Hind kokku: 11.90

Nende pükstega oli jälle see jama, et tegemine oli üks igavene roppus, aga kui nad lõpuks valmis said, oli suurem osa ebameeldivustest ununenud. Esiteks oli vaja likvideerida kitsaskoht, mis ilmnes eelmist paari õmmeldes: püksid kiskusid kanni vahele. Tegin siis vastava ühenduskoha ruumikamaks. Pärast selgus, et püksid on liiga laiad ja võtsin sama palju hoopis kokku. Ei saa aru. Teiseks tuli klapitada triipe. Kuni kõik kahemõõtmeline püsis, polnud nagu väga vigagi.

Siis tuli hakata tükke kokku õmblema ja plödi kangast käsitsedes läks kõik veidi nihkesse. Eriti on seda näha pükste allservas: sinnamaani jõudes olin juba käegalöömismeeleolus ja tundub, et venitasin kantides kanga välja. Sellest ärme parem räägigi, kuidas ma kumera värvli triipe ülejäänud sirgemate tükkide triipudega ühildada ei osanud.

Eriline nali oli muidugi taskutega. Olin juba taskud pükste külge kinni õmmelnud, kui avastasin, et taskuklappide diagonaalsed servad on teppimata. Ei viitsinud midagi harutama hakata, õmblesin vastavad kohad lihtsalt pükste külge kinni. Ega ma neis tagataskuis nagunii midagi ei hoia.

Käisin siis nendega poes, kui selgus, et laiad püksid tõusevad samamoodi üles nagu lai seelik. Pükste eelis on aga see, et jalgevahe jääb ette ja sealt nad rohkem edasi ei tõuse. Aga mul on plaanis neid pükse nii kaua õmmelda, kuni istuvuse täiuslikuks ja õmblused sirgeks saan.

5 thoughts on “Teisest lühkaripaarist

  1. Tädi Maimu

    Kui püksid kisuvad kanni vahele, tuleb istmikuõmblust õgvendada, mitte sinna juurde panna! Juurde tuleb panna külgedele tiba kui oled idtmiku õmblusest ära võtnud. Võin sulle saata ka mõne kauni kritseldatud joonise VÕI sea sammud googlisse ja otsi Clover pant fitting, Coletteries peaks olema mega postitus kuidas pükkse istuma saada
    Triibulisest kangas pükste värvli triibud peaks kokku minema pükste säärtega ekj ümbruses, mujal need kokku ei lähe kui värvel on kumeralt lõigatud ja väga suruma kah ei peaks. Triipude kokku mitte langemine on normaalne ja tavaline asi.

    Like

  2. Tead Esta, tänu Sulle kannan ma sel suvel peaaegu kogu aeg lühkareid! Küll kaltsukast ostetud, kuid eelmine suvi seisid nad lihtsalt kapis.. Nüüd aga kogun muudkui näpunäiteid ning kui julgus koos, siis proovin ka. Ma olen teinud oma elus vaid ühed püksid, millel lukk ees ning selle tegemisest ei mäleta ma muhvigi.. Nii ongi hea siit seda indu juurde saada. :)

    Like

    1. Rõõm kuulda :-) mul on lausa nii, et ei jõua neid nii sageli kui vaja pesta. Viimati nt oli lihtsam üks pikkade pükste paar veerandtunniga lühemaks teha kui hakata pesumasina järel ootama.

      Like

Ütle sõna sekka!

