Lühkarid mahlase elu elamiseks

Lugesin Brain Pickingsist Anne Lamotti tsitaate. Brain Pickings kisub vahel natuke liiga esoteeriliseks ja eneseabistavaks kätte ära, aga olen sealt sageli ka toredaid asju leidnud. Igatahes üks tsitaat siis Anne Lamottilt.

Oh my God, what if you wake up some day, and you’re 65, or 75, and you never got your memoir or novel written; or you didn’t go swimming in warm pools and oceans all those years because your thighs were jiggly and you had a nice big comfortable tummy; or you were just so strung out on perfectionism and people-pleasing that you forgot to have a big juicy creative life, of imagination and radical silliness and staring off into space like when you were a kid? It’s going to break your heart. Don’t let this happen.

Mõtlesin siis, et fakit, muidugi ma tahan mahlast elu. Niisiis otsustasin omale lühikesed püksid õmmelda, sest ma mõtlesin, et kui ma jään ootama, millal mu kintsud nende jaoks piisavalt peenikesed on, siis seda päeva mu silmad ei näekski. Isegi mitte siis, kui ma ühel hetkel 40-kilone oleksin, sest ega kaalust alla võttes mu emavaagen kitsamaks ei lähe. Pärast mingeid ebaõnnestunud Burda-üritusi ostsin Grainline Studio Maritime šortside lõike. Esiteks polnud teine väga kallis (6.50 eurot), teiseks oli see pdf ja kolmandaks oli netis väga põhjalik piltidega juhend. Tulemus: jumalast mõnusad lühikesed püksid! Ainult et praegu ilma nööbi või haagita, kuna mu enda masin läks poole õmblemise peal katki (vastik!) ja ma ei osanud emalt laenuks saadud masinaga nööpauku teha. Sobivat haaki aga polnud ja kust sa seda ikka keset pühi saad. Aga kange tahtmine oli postitus netti saada ja kinnitamiseks kasutasin ajutise lahendusena haaknõela. Huvitav on see, et nüüd pilte vaadates tundub, et pole mu reied nii jiggly‘d ühtigi. Esiteks on mu enesekuvand alati tegelikkusest number suurem, teiseks olen ma kaalust alla võtnud, aga oma peas olen jätkuvalt kuus kilo suurem. Igatahes tunne on mõnus ja kui ükskord poed lahti tehakse peale pühi, tahaks kohe mitu meetrit lõbusat ja värvilist kangast osta, et veel mitu paar sääraseid šortse teha!

Hei, targad, kas püksid kisuvad liiga kanni vahele? Kas pean sellest õmblusest järele laskma?

Kangas: Mystery fabric Uuskasutuskeskusest, on nagu teksa või midagi muud sellist paksemat
Lõige: Grainline Studio Maritime Shorts
Lõige aastast 2012
Pudi-padi: lukk
Ajakulu: kolm õhtut
Esimest korda kandsin: tagaaias
Kas kannaks edaspidigi? Oojaaa!
Hind kokku: Midagi sinna kahe euro kanti vist

PS Unustasin väljendada oma rõõmu esimese õnnestunud püksipaari üle. Siinkohal taasavaldan ülihumoorika pildi esimesest pükste õmblemise üritusest. Teeb siiani kõigile nalja. I’ve come a long way :P

Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna.
Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna.

11 thoughts on “Lühkarid mahlase elu elamiseks

  1. Krista

    Ajasid lühikeste pükste isu peale. Kümme aastat tagasi viskasin kõik kapist välja, pidades ennast vanaks jämejalaks. Aeg on saabunud uuesti nooreks saada. Pükstega on nii, et kui pitsitab, siis kisub kanni vahele. Kui ei tunne, siis on kõik korras.

    Like

    1. Lase aga käia muidugi! Ma kujutan ette, et lühikeste pükstega on suvel eriti mõnus ringi aeleda (pole seda nii ammu teinud, et nagu ei mäletagi).

      Like

  2. Tädi Maimu

    No kui need kintsud on liiga paksud lühkarite kandmiseks on vist maailma lõppu oodata! Peab hakkama kaevuma ja konserve koguma! Ja fooliumist mütse tegema, ka kassile!!!

    Õmblus ja istuvuse kohapealt 5+

    Like

  3. Aeh, oleks mul selline säärejooks, siis ma vist peale lühikeste pükste ja minikleitide muud ei kannakski, lihtsalt oleks täielik patt seda ilu varjata!
    Lühkarid on ägedad! Tõeliselt julgustav pdf lõigete soetamiseks. Pole seda siiani julgenud teha.. Samuti mitte lühikesi pükse, kuid Sinu tulemus on nii vahva, et ajad teistele ka isu peale.. :)

    Like

    1. Kui sa kahtled, kas su säärejooks on minide vääriline, siis ausalt, piisab piltide internetti panemisest ja veendud lõpuks isegi, et muidugi on :)

      Like

      1. Jah, eks nii ta tihti on, et peeglist näeme me palju hullemat pilti, kui päriselt on! Igaljuhul kui miniseelik/kleit seljas käib, siis lühkarid peaksid ju kökimöki olema. :D

        Like

Ütle sõna sekka!

