Me Made May võidukas lõpp

Ülal vasakul: lõbus kleit; ülal keskel: barokkseelik; ülal paremal: Wiggle kleit; all vasakul: Deer and Doe Plantain (blogimata!); paremal keskel: pluus Airelle; all paremal: Burda Tea Dress.

Halleluuja! Me Made May on edukalt läbi! Mai on olnud imeline kuu täis seltskondlikke olenguid ja mõnusaid rattatiire. Olenguteks sobisid enda tehtud riided hästi, rattasõitudeks mitte nii väga.

Mu plaan oli vähemalt neljal päeval nädalas kanda midagi enda tehtut. Saavutasin seatud eesmärgi ning mõnel nädalal lausa ületasin seda. Kuna MMM peaks aitama kaasa oma garderoobi analüüsimisele, siis järgnevalt statistikat, mille põhjal ma mingeid järeldusi võiksin teha.

Enda õmmeldud riideid kandsin 25 korral.

18 korral kandsin kleiti. (In your face, kleidi kandmise päev 1. juuni! Mul on nagunii kahel päeval kolmest kleit seljas!)
4 korral kandsin seelikut.
4 korral kandsin pluusi või pluusilaadset toodet.

5 korda kandsin lõbusat kleiti
3 korda kiisukleiti ja barokkseelikut
2 korda Wiggle dressiAirelle’i pluusi, sinist Belladonet ja Burda Tea dressi
1 korra kollast kleiti, Tourette’i kleiti, Datura pluusi, oranži kleiti, linast Belladonet, t-särki Plantain ja enda joonistatud seelikut.

1 korral kandsin trikotaažist rõivaeset
24 korral oli rõivaese millestki muust kui trikotaažist

Järeldused

  • Ma kannan heameelega kleite, kusjuures tundub, et minikleite. Järelikult tuleb neid rohkem õmmelda!
  • Kui mul on püksid jalas, a) olen ma teel poodi toiduprodukte ostma; b) mul on pohmakas (millegipärast ei kipu siis kleiti selga ajama); c) ma teen sporti.

Probleemkohti

  • Osa riideid on jäänud suureks. Ümber teha ma neid ei viitsi (ei viitsi isegi nägu teha, et viitsin).
  • Osa riideid on praeguseks juba isegi alla selle standardi, mida mina oma riietelt ootan.

Tänusõnad

Aitäh Silver, Kristina ja issi, kes te must pilti tegite. Tänan ka mu Instagrami jälgijaid, kes nädalast nädalasse neid pilte vaatama pidid.

Mul on seljataga päikese-, mesilaste- ja veiniküllane nädalavahetus ja ma olen omadega täiesti läbi selles mõttes, et tahaks ainult jalad seina peale visata, lamada ja homme mitte tööle minna. Aga tuleb minna! Õnneks algab kolmapäeval puhkus. Paraku ei veeda ma seda mitte õmmeldes, vaid midagi veel toredamat tehes. Sellest aga pärast puhkuse lõppu.

One thought on “Me Made May võidukas lõpp

Ütle sõna sekka!

