Me Made May 4. nädal

Image

Esmaspäev, 19. mai: naljakas kleit; kolmapäev, 21. mai: kleit Belladone; neljapäev, 22. mai: kiisukleit; pühapäev, 25. mai: Belladone lõike proovikleit. Kõigi rõõmuks sel nädalal rohkem naerunägusid, sest ma ei pidanud ise pilti tegema (tegin vaid esmaspäeval ise oma kleidiservast).

See nädal möödus mul üsna õmblemisvaeselt. Mõtlesin ühed lühkarid õmmelda, aga ebaõnnestunud kanga valik tingis ebaõnnestunud lõpptulemuse. Olen usinalt rattaga sõitmas käinud (ainus spordiala, milleks ma end sundima ei pea). Ei saa mainimata jätta, et eilses palavuses väntasin 87 km maha, kusjuures olin pärast täiesti kontaktivõimeline. Praegu ongi mul selline raske aeg: kolm lemmiktegevust on rattasõit, õmblemine ja lugemine. Ühtegi neist ei saa teisega samaaegselt teha. Kui siis pärast tööpäeva lõppu ja õhtusööki väntama minna, ongi õhtu otsas ja ei jõua õmmelda. Jama lugu. Samas on vist okei, kui iga nädal uut kleiti ei meisterda omale.

Ütle sõna sekka!

