Named Kielo Wrap Dress

Mõnda aega juba olen plaaninud õmmelda endale pikka suvekleiti. Sellist, mis oleks mugav ning mida saaks kanda ka tennistega. Named’i uues kollektsioonis jäigi mulle silma Kielo Wrap Dress lõige, mis tundus ka veidi huvitavam, kui lihtsalt pikk keskelt kummiga maika. Ostsin selleks puhuks Kangadžunglist eriti mõnusalt pehme puuvillase kanga, mille sain 40% odavamalt, kuna muster oli kohati defektne. Iseenesest visuaalselt kõige mõistlikum see kangas ei ole sellise pika kleidi jaoks, sest kaugemalt vaadates hakkab silmadel imelik ja nagu näha ei jää see ka pildile kõige paremini.

Kielo Wrap Dress
Kielo Wrap Dress

Sellest hoolimata on see mugav ja väga mõnus kleit, kuigi oleksin vabalt võinud number väiksema õmmelda. Suurepärane on ka see, et nüüd Named’ist lõiget ostes saan kõik suurused alla laadida, mitte ei pea enne maksmist oma suuruse valima.
Mõned pildid lähemalt ka.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Olen juba korra avalikult seda kleiti kandnud ka, mis on juba suur edasiminek võrreldes paljude mu eelnevalt õmmeldud asjadega. Loodetavasti ei teinud need triibud kedagi pimedaks.

6 thoughts on “Named Kielo Wrap Dress

  1. Anu

    Tõeliselt mõnus! Ma tahaks ka väga näha kuidas ta seljas istub. Olen isegi siin juba mitu päeva mõelnd, et tuleb endalgi üks mõnus ja ääretult mugav kleit endale suveks õmmelda.

    Like

  2. Õmblusmamsel

    Oh aeg, kui äge lõige! Tundub keeruline aga tegelikult üsna lihtne. Pärast pikemat põrnitsemist sain vist asjale pihta.

    Like

Ütle sõna sekka!

