Me Made May kolmas nädal

Üleval vasakul: kolmapäevane kiisukleit kiriku taustal, paremal üleval lõbus kleit laupäeval, all vasakul barokk-kleit esmaspäevast, all keskel oranž kleit reedel, all paremal kiisukleit pühapäeval. Enim furoori tekitas muidugi kiisukleit. Furoorsuse üks indikaatoreid oli laikide arv Facebookis. Jessuke. ma mõtlesin, et 70+ laiki saavutavad vaid pulmapildid või fotod vastsündinutest. Selgus, et piisab hunnikust kiisudest ja kahest poolpaljast kintsust. Aga üldiselt võib nädalaga rahul olla, sest nagu näha, oli enda tehtud hilp seljas lausa viiel päeval.

Vihkan hommikul kell kaheksa pildi tegemist. Debiilne on siin üksi rõõmsanäolisi selfisid teha (mitte et mul eriti tihti rõõmsanäolised hommikuselfid õnnestuksid). Mul ei ole normaalse inimese statiivigi, kasutan raamatutest ehitatud kaadervärki, millele hoolikalt fotokas asetades on võimalik endast mingigi pilt teha.

Selle nädala tähtsündmus oli aga tänane kokkusaamine Kalamaja päevade raames. Ma ei saanud öösel hästi magadagi, ilmselt pabistasin, et istun seal üksi oma nodikuhja otsas. Õnneks läks kõik hästi. Aitäh, Kadri, Ruth, Kai-Epp, Janika, Katrin, Katrin ja Sten, Kristina, Siim ja Silver, kes te korrakski läbi astusite. Ja aitäh Kristale, kes mulle šokolaadi saatis. Šokolaad on juba peaaegu otsas, aga mul on nüüd terve virn uusi kangaid, mida kasutama asuda + peotäis õmblusmasina taldu (miks küll keegi need minema tahtis visata, uskumatu!). Loodan, et tuleb peatseid kohtumisi!

#regram @trigger106
#regram @trigger106

 

6 thoughts on “Me Made May kolmas nädal

  1. See nööpidest asi, mida ma kangesti näidata tahtsin oli Katre Arula raamatu kaanel ilutsev seinapilt, kuhu läheks kõik need nööbid sisse ja veel rohkemgi. Ma tahaks kunagi endale midagi taolist teha :) http://pegasus.ee/raamat/ajatud-lapitood . :) Väga tore oli ja aitäh kutsumast, kangaid-ajakirju jagamast (ning vahetamast)! Järgmine kord siis Kai-Epp võõrustamas :D

    Like

  2. Krista

    Mõnikord, õnneks ainult mõnikord, on üsna kehva elada ääremaal. Muidu oleks isiklikult tuisanud Kalamajaga tutvuma. Seda enam, kui Kalamajas nööbid moes.

    Like

  3. Pingback: Klassikaline aastalõpupostitus | Kohustuslik Tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

