Me Made May teine nädal

Eelmisel nädalal oli pidu, pillerkaar ja ilus ilm, sel nädalal aga väsimus, pilved ja selfid. Polnud üldse huvi riietele mõelda, veel vähem neist kell kaheksa hommikul pilti teha, aga missa teed ära. Üleval vasakul on mu lõbus sinine kleit, mida teisipäeval ja kolmapäeval tööl kandsin (kolmapäeval küsis Merilin, kas ma vahepeal kodus ei käinud :P). Olin vaat et šokeeritud komplimenditulvast, mis mind teisipäeval tabas. Päriselt, vähemalt kümme inimest kiitis lõbusat kleidikest. Eks endalgi on toredam olemine, kui rõõmus kleit seljas. Niisiis, kolmapäeval oli sama kleit, neljapäeval pluus Arielle ja enda joonistatud seelik. Reedel seelik ajakirjast Käsitöö ja laupäeval kleit Belladone. Täna olen tavalistes riietes.

Loodetavasti on järgmisel nädalal rohkem elujõudu. Kui mul õnnestub overloki nõel ära vahetada, on varsti ka uusi õmblustooteid oodata.

Ütle sõna sekka!

