Me Made May esimene nädal

Ma ei ole perfektsionist, kuid ma olen võimeline nohikliku innuga üritama ja pingutama. Sel nädalal väljendus see neljal järjestikusel päeval enda õmmeldud riiete kandmises, kusjuures kahel päeval kandsin lausa kaht eri asja.

Kuna ma midagi õmmelnud ei ole, kirjutan igast päevast veidi pikemalt kui pildiallkirja jagu.

1. mai
1. mai

1. mai oli suurepärane päev mitmesugustel põhjustel, peamiselt seepärast, et tööle ei pidanud minema. Tore oli ka õhtune muusikaviktoriin, mille käigus pidime tähistama keskööl saabuvat Kristina sünnipäeva. Kuna ka järgmine päev oli töövaba, oli ette teada, et õhtul saab end lõdvaks lasta. Lõdvestuda meeldib mulle ainult kaunites kleitides, mistõttu ajasin selga Wiggle Dressi ja pistsin rinda Anu Kaelussoo leemuriga prossi, mille sain auhinnaks selle eest, et õmblesin tema lõike järgi jope. Enne välja minemist triikisin ka oma Ulla Saare taskurätiku ära. Nii et väga peen komplekt! See kleit on ikka väga lahe. Selline lihtne, aga efektne.

Leemur
Leemur
Ulla Saare looming
Ulla Saare looming
2. mai ennelõuna
2. mai ennelõuna

2. mai ennelõunal viisin ratta remonti ja külastasin kingakauplusi. Seetõttu võisin selga panna mida iganes, sest üleriideid ma kusagil ära ei pidanud võtma. Ainus tingimus oli väntamiseks piisav liikumisvabadus. Seelik on kahjuks veel laiem kui valmides, sest olen arusaamatutel põhjustel mõne kilo kaotanud. Peab välja mõtlema, kuidas see probleem võimalikult väikse vaevaga lahendada (seeliku, mitte kilode probleem).

2. mai õhtu
2. mai õhtu

2. mai õhtul külastasin oma vanemaid Pääskülas. Pole just eriline supersündmus, mille tarvis end üles vuntsida, aga kasutasin võimalust ja ajasin selga hullumeelsevõitu kleidi, mille ma kunagi talvel muslin‘ina valmistasin. See on tegelikult ikkagi päris lahe ürp. Teeb tuju heaks oma värvilisusega.

3. mai pärastlõuna
3. mai pärastlõuna

3. mail käisime Silveriga Kunstihoones EKL-i kevadnäitust vaatamas, Wiiraltis limpsi joomas ja rampsis. Intellektuaalne! Panin siis selle kollase kleidi selga, õues hakkas muidugi ilgelt külm selle ja nahkmantli väel, sest tuul oli jäine. Kandes oli tunda, et rinnust ja rinnakust üldiselt veidi pitsitab. Eks nende gusset‘ite ärajätmise pärast.

3. mai õhtu
3. mai õhtu

3. mai õhtul käisin Kristina juures vinüülipeol. Oleks pannud selle reedel kantud sinise kleidi, aga ei tahtnud end korrata :P Niisiis läks loosi see uuemat sorti sensuaalne teos. Pidu kujunes väga meeleolukaks, koju jõudes oli kell neli läbi ja jalad sinikaid täis. Olin eelnevalt kleidi õlaõmbluste juurde õmmelnud trukkidega aasad, mille külge rinnahoidja paelad kinnitada. Üks neist lagunes tantsuhoos ja ülejäänud öö vajus pool kleidi ülaosa järjekindlalt alla. Õpetlik lugu. Tuleb uuesti ja paremini need aasad kinnitada. Samas tundub, et kleidi ülaosa on natuke lai.

4. mai lõuna
4. mai lõuna

4. mai algas enneaegse ärkamise, peavalu ja üleüldise pohmakaga. Pole just selline kleidi kandmise konditsioon. Ajasin siis lihtsalt linnukese kirja saamiseks selle Datura selga. Muidu on mul sellised lemmikud kodukitlid, millega ma siin ringi hängin, aga ise pole ma ühtegi säärast õmmelnud.

Mis ma õppisin?

Kleitide õmblemine on igati põhjendatud, ka selliste, mille puhul võiks arvata, et kus ma siis ikka sellega lähen. Tuleb välja, et ma käin üsna palju igasugustes kohtades, nii et kõik kleidi leiavad kasutust. Muide, kleitide kandmise kõrvalnäht on eriti kehv enesetunne päevil, kui millegipärast tuleb pükstega käia. Kui ma olen tööl teksade ja mingi pluusiga, on täiesti underdressed tunne. Lahedat kleiti kandes on ikka hoopis teine tera, tunne on selline võimas ja vaimukas.

3 thoughts on “Me Made May esimene nädal

  1. Äge! Tundub küll, et minu sulle kleidiõmblemise aeg on ümber :) Ei teagi, kas rõõmustada või kurvastada!
    Pross on ka uhkelt eksponeeritud! Kus sellist ägedat taskurätti saab? See rebenenud pits on nii lahe seal ääres! Segaseks jäi, et kus sa seda kandsid selle outfiti juures. Kas kõrva taga? :) Või purskusid lihtsalt rätiku eksponeerimisjanus nutma vahepeal ja rebisid siis need rebenevad pitsid ilmarahva ette?
    Lase siis sama hooga edasi, eks!

    Like

    1. Anu, ära hõiska enne õhtut! Ma ei oska veel paljusid asju õmmelda ja kui ma neist siis vahel mõtlen, tuled ikka sina meelde… nii et ma veel ei välistaks tellimuskleite :)
      Taskurätti nägin Ulla Saare Facebooki albumis. Tema Etsy poes seda aga polnud. Õnneks on mul temaga ühine tuttav, kes mu tellimuse kunstnikule edastas. Taskurätid olid küll otsas, aga ta trükkis kohe küsimise peale juurde. Kui selle kätte sain, oli pits veel terve, ju ma agara kasutamise käigus selle katki tegin. Kõnealuse outfiti puhul kandsin ma taskurätti käekotis (kus see üsna palju ruumi võtab, sest see on meeste taskurätiku mõõtu) :)

      Like

  2. Pingback: Me Made May ’14 esimene (poolik) nädal | Kai-Epp õmbleb

Ütle sõna sekka!

