Me Made May 2014

Zoe on välja kuulutanud tänavuse Me Made May, millest ma ka esmakordselt osa võtta kavatsen (vt ka eestikeelset kokkuvõtet Kadri blogis). Ma kannan enda õmmeldud riideid juba praegu üsna sageli, ikka mitu korda nädalas, aga mõtlesin eesmärgiks seada vähemalt neljal päeval nädalas midagi enda tehtut kanda ehk:

I, Esta (tegemine.wordpress.com), sign up as a participant of Me-Made-May ’14. I will endeavour to wear something sewn by myself at least four days a week for the duration of May 2014.

Või siis Kadri blogis antud eestikeelne lubadus:

Mina, Esta (tegemine.wordpress.com), registreerun Me-Made-May ’14 osalejaks. Ma püüan kanda midagi enda tehtut vähemalt neljal päeval nädalas terve maikuu jooksul. Iga nädala lõpus raporteerin oma kogemusest oma blogis.

Kui mõnel päeval hätta peaksin jääma, võin alati enda õmmeldud pidžaama selga ajada :P Aga ma muidugi mõistan, et MMM eesmärk pole mingi susserdamine ja vassimine, vaid enda proovilepanek. Maniakaalsed õmblemissööstud enne maid pole eriti soovitatavad ja ega ma väga ei viitsi tõmmelda ka, aga üht-teist siiski võiks teha. Lähen homme Kangasse ja Nööpi ja kui seal seda kassikangast on, siis teen sellest midagi.

Allikas: Kangas ja Nööp Facebookis
Allikas: Kangas ja Nööp Facebookis

Edit: Foorumi Kangas ja Nööbis ei olnud kassikangast ja kui ma õigesti aru sain, siis ostis kogu kassiriide ühekorraga ära keegi hulgiostja. NIi et poes nagu vist ei olnudki seda. :(

3 thoughts on “Me Made May 2014

  1. Tädi Maimu

    Meil tuli Pärnusse ainult koera kangas :( mina kui “self proclaimed cat lady” ühe kiisuga eelistaks kassi kangast. Saaks vahva pluusi!

    Like

    1. Kuna ma olen self proclaimed catless cat lady, siis ma mõtlesin lausa kleidi teha sellest kangast. Võib-olla on see juba natuke liiast, aga mul suva.

      Like

      1. Tädi Maimu

        No kuradi kurat, pardon my french, aga ma ikka lootsin seda kassi kangast täna Tallinnast osta :( ju peab siis lihtsalt H&M allaritega leppima HaHa.

        Like

Ütle sõna sekka!

