Kangas, millest ei saanud tekikotti

Ma ei teagi, millega seletada selle kleidi südamelähedust. Täitsa kohe heldin, kui seda vaatan :) Esiteks muidugi see täpiline riie (mis siis, et leidsin selle Abakhanis kirju voodipesu hulgast). Natuke on selline pidžaama tunne peal, kui see seljas on, aga mis siis. Kardan ainult, et see flanellilik kangas pole väga vastupidav ja on pärast kolmandat pesu kole, aga elame, näeme. Siis meeldib mulle väga kleidi lõige ja miks see ei peaks meeldimagi, kui ise kõik välja mõtlesin ja kokku joonistasin. Varrukasuude ja kinnise konstrueerimisel sain abi Liivia Kivilo õmblemisraamatust. Omal käel konstrueerimisega on see häda, et tuleb üksi otsustada detailide proportsioonide üle ja seda kunsti ma veel hästi ei valda. Näiteks võinuksin kinnise natuke kitsama teha, aga tegin selle 4 cm laiuse. Krae joonistasin alguses 3,5 cm laiuse, aga see tundus kinnisega võrreldes liiga kitsas ja välja lõikasin selle lõpuks 4 cm laiusena. Kleit võinuks ka veidi pikem olla, aga unustasin, et sama lõike järgi eelmisel aastal õmmeldud kleit paljastab pea pool tagumikku, kui üritada kusagilt ülevalt midagi kätte saada. Lühikesekasvulisena on mul aga sageli vaja millegi järele küünitada. Kokkuvõttes olen aga kõigega pigem rahul, nagu juba alguses mainisin. Tuleb välja, et lõigete mudimine polegi eriti keeruline, teeks teinekordki! Ainult et mul on vaja oma ajakirju realiseerida. Nii et ei teagi, mis edasi teha.

Peaks vist esimese nööbi uuesti õmblema

3 thoughts on “Kangas, millest ei saanud tekikotti

  1. Midagi on selles kleidis, mis lummab. Lihtsus, täpid, värv sobib Su naha ja juustega..Nii vahva kleit! Ning ma olen omale mööblikangast ka selga ajanud, kokkuvõttes pole väga vahet, mis nimetus tal on, peaasi, et mõnus ja mugav seljas on. Flanell on kindlapeale täielik pai kehale! :)

    Like

Ütle sõna sekka!

