Vastlalubadus

Uusaastalubadusi ma ei anna, aga vastlate puhul võib ju ometi midagi lubada. Nimelt otsustasin pühalikult lubada järgmist:

aasta 2015. vastlateks olen õmmelnud kokku vähemalt kümme eset vähemalt kümnest erinevast lõigetega ajakirjadest, mis mul olemas on.

Praeguse seisuga on mul 14 sellist ajakirja, kusjuures Burda on mul tellitud, mistõttu tuleb iga kuu veel lisa. Alguses mõtlesin lubada, et õmblen igast ajakirjast midagi, aga ma kardan, et mõne puhul läheks liiga hambad ristis tegemiseks ära. Aga eesmärk on ikkagi pigem toredaid asju õmmelda ja rõõmustada selle üle, et ajakirjadele kulutatud raha pole päris maha visatud. Insipiratsiooni selliseks väljakutseks sain blogist Lower Your Pressure Foot. Pole seda eriti järjekindlalt kunagi lugenud ja ma pole isegi täpselt kindel, millega ta seal tegeleb, aga tundub, et muuhulgas iga kuu Burdast millegi õmblemisega. Kuid mul on ka Ottobred ja Käsitööd, mille pärast ma südant valutan, nii et pidin oma ettevõtmise natuke teistsuguse tegema.

Ma ei tea, mis siis saab, kui ma oma eesmärki ei täida. Võibolla peaks siis kasutamata ajakirjad kellelegi huvilisele ära kinkima.

7 thoughts on “Vastlalubadus

  1. Oma ajakirjad võid mulle anda ;) Ma võtan hea meelega vastu. Tõsiselt rääkides on aga see väga äge lubadus. Midagi taolist on mul ka juba aastavahetusest saadik meeles mõlkunud. Mul on ajakirju ja ümbrikulõikeid juba liiga palju (ja õnneks ma olen hakanud piirama nende ostmist). Hiljuti tuli mulle postiga 10 Modenat, millest ainult ühe andsin ära (plus-size ajakirja). Ülejäänud 9-st leidsin endale meeldivaid asju kas ühe või isegi mitu igast ajakirjast. Lisaks on Burdasid hunnik, milles lausa ära märgitud meeldivad asjad. Paar Ottobret ja hunnik ümbrikulõikeid, mis ometi said meeldivuse järgi tellitud… Peaks endale nende hulgast ka miskid projektid välja vaatama ja ajakirjade äratasuvusega tegelema hakkama :) Äkki löön sinuga kampa isegi! ;)

    Like

    1. Ma hakkasin ka eile ajakirju konspekteerima. Kirjutasin neist umbes kuue kleidi nimetused välja, lisasin, kui palju kangast vaja on ja sirgeldasin väikse kleidi juurde ka, et ära ei unustaks, millest jutt on. Ja nüüd lähengi täna kangapoodi eurosid luhvtitama :)

      Like

  2. Vau, kui hea lubadus! Loodetavasti kõik sujub, et saaks selle ka täita! Hoian pöialt igatahes! :)
    Mina lubasin endale mõnda aega tagasi, et hakkan end õmblemise osas harima. Harjutama rohkem ja uusi võtteid õppima. Piiraega aga ei pannud, ei tea, kas peaks selle ka panema? Õppimisega peaks kaasnema ka mõned valmisrõivad..

    Like

    1. Ma arvan, et piiraeg ei ole tegelikult oluline. Vähemalt kui ma nüüd mõtlen nendele kordadele oma elus, kui olen millegi saavutamiseks kuupäeva seadnud, aga pole sellest lõpuks kinni pidanud. Võib-olla pigem midagi sellist, et õmbled endale lihtsalt riideid, aga selle tingimusega, et iga kord õpiksid selle käigus midagi uut.

      Like

      1. Tark lähenemisviis! :) Igaljuhul mul on esimene plaan paigas, kangas olemas, lõige ostetud, hakkan proovima peenikest rullkanti õmblema. Esimest korda elus. :D Ja hääästi palju, kahar seelik tütrele vaja teha. :D

        Like

  3. Pingback: Täidetud lubadus nr 1 | Kohustuslik tegevusvabadus

  4. Pingback: Mina ja minu lubadused! | Kai-Epp õmbleb

Ütle sõna sekka!

